![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 november 2011 Locatie: Zwijndrecht Leeftijd: 16
|
Hallo, ik ben van plan mijn zeilboot te verlichten. Weet iemand hoe je het best de lampjes kan plaatsen, en waar je dan het best de lampjes kan plaatsen? Tips zijn altijd welkom! Martijn96 Ps: in mijn fotoalbum staan foto's van mijn zeilboot: Modelbouwforum.nl - Fotoalbum van martijn96: Thunder Tiger Victoria |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Leuk, maar heeft niets met navigatie verlichting te maken. Wel bruikbaar bij een vlootschouw.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2008 Locatie: BRECHT BELGIE Leeftijd: 68
|
Zo weet je in het donker niet hoe je schip vaart, met een navigatie verlichting wel. De navigatie verlichting is daar speciaal voor gemaakt. Kajuit verlichting gaat uit tijdens het zeilen, deze verblind de roerganger, enkel boven de kaarten tafel een rood licht, omdat dit je nachtzicht niet aantast.
__________________ Groetjes, René |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |