![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #20 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
| Citaat:
Maar zeilen? je stuurt je boot door middel van een 1:1 motorschip @Ontopic: ik ben van plan om mijn M-klasser beetje vaarwaardig te maken, oftewel ik moet nog "effe" 14 accu's voor de zender kopen en voor de boot denk ik iets minder, en dan ga ik ook lekker hier in de haven zeilen! Hier dus: ![]() (Erik: inderdaad op de lage steiger bij land's end
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 23 juni 2005 Locatie: Sneek Leeftijd: 18
|
sneekermeer of in de binnenstad
__________________ Groeten Daan Stoel Voor foto's van mijn bouwproject zie http://picasaweb.google.nl/mm801mm/SSFurie# |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2005 Locatie: Rijen, NL Leeftijd: 21
|
Afgeleid van zijn gebruikersnaam denk ik de Micro Magic 801
__________________ Bovenstaande post is uitgebracht onder de by-nc-nd 3.0 NL licentie. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2005 Locatie: Geldrop Leeftijd: 39
|
Ik heb al een locatie gevonden --> de smeele in Geldrop. Flinke recreatie plas met voldoende ruimte om met meerdere boten te zeilen Nog modelzeilers uit de omgeving eindhoven - Geldrop die het daar een keer willen proberen ? Geldrop richting Sauna Geldrop aan de zwembadweg, daar links aanhouden en op het parkeer terrein parkeren, 5 miniten lopen.
__________________ Als ik nu zit, hoe kan het dan aan mij liggen.... ? |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Guest
|
ik vaar het liefst op de stadsgracht van Elburg. bij sterke wind heb je altijd wel een deel dat in de luwte van de stadswal ligt. soms ook wel op de vijver bij mij voor de deur. echt lekker zeilen kun je er niet bepaald. dankzij een flatgebouw is de windrichting nogal onvoorspelbaar. Gisteren (13-11-05) op het Veluwemeer wezen zeilen. ging aardig goed ondanks de weinige wind. pas toen de wind helemaal wegviel werd het echt feest. de MM lag stil in het water en dreef steeds verder weg. uiteindelijk ben ik er maar naar toe gezwommen. #$&(cencuur)$$# wat was dat water koud. en dan nog op de brommer 5 km terug naar huis |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |