![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2003 Locatie: Oldelamer Leeftijd: 41
|
Ziehier het resultaat van het spuiten van m'n MM. De kiel moet nog een keertje overgedaan worden maar...eerst zo maar even ronddobberen. ![]() ![]() Edit: even de foto's op een andere server gezet.
__________________ Groet van Ben Ik ben niet dyslectisch, ik kan gewoon niet schrijven. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2003 Locatie: Boskoop Leeftijd: 50
|
ziet er erg gelikt uit, wilde van het weekend de mijne ook spuiten maar als ik dit zie zakt de moed in mijn schoenen, zo netjes krijg ik het nooit.
__________________ Must go, Zaterdag 5 mei 2012 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 7 juli 2012 Dawn Patrol terrein GMVC |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Wel potverdorie, wat ziet dat er ontzettend strak uit! complimenten, leuk bedacht... Robert
__________________ |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Citaat:
Vervolgens een tweetal kleuren laten mengen en laten persen in een spuitbus. Romp mooi glad geschuurd met 1200 en vervolgens afgeplakt. Omdat we met een b"basis" lak hebben gespoten kunj je na het verwijderen van de masker folie na 1 uur al de blankelak eroverheen zetten. Let wel! wel 1 uur laten drogen want anders loop de basislak uit in de blanke lak. Citaat:
__________________ Groet van Ben Ik ben niet dyslectisch, ik kan gewoon niet schrijven. | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Je krijgt idd iets hoogteverschil, maar dit is goed te corrigeren door er voldoende blanke lak op te spuiten
__________________ Groet van Ben Ik ben niet dyslectisch, ik kan gewoon niet schrijven. |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Hij zal inderdaad wel iets zwaarder zijn geworden, maar aangezien ik toch niet echt goed kan zeilen maakt dat niets uit. En ja... het oog wil ook wat en helaas kan ik niet nagaan wat de toename in gewicht is. Maar heel veel zal het niet zijn.
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2003 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 52
|
Dit is echt knap gedaan. Petje af hoor. Groetjes, Droopy
__________________ Kampfgruppe Meetjesland |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2003 Locatie: Boskoop Leeftijd: 50
|
ondertussen is de mijne ook gespoten het ziet er uit als zwart maar is donkerblauw. mocht niet klagen met mijn toegewezen zeil nummer. nu nog maar de waterkant.
__________________ Must go, Zaterdag 5 mei 2012 elektro-fly in Boskoop (Zuid-Holland) Must see, Zaterdag 7 juli 2012 Dawn Patrol terrein GMVC |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |