![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 februari 2003 Locatie: Warmond Leeftijd: 48
|
Een tijdje terug kreeg ik het idee dat men niet goed aan een Micro Magic kon komen. Er was, dacht ik, een schaarste. Ik heb er vanmiddag 1 gezien in een winkel in Hoofddorp, en ik dacht voor € 125,- , maar die prijs weet ik dus niet zeker meer. Geinteresseerd in het adres en naam van de winkel? Stuur even een pb. Hans. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2003 Locatie: Veenendaal, NL
|
2Brothers heeft ze ook zo liggen, volgens mij hebben die zelfs complete 'extra dingen die je nodig hebt voor het bouwen'-kitjes... iig, dat dacht ik te zien... kan 't ook verschrikkelijk fout hebben
__________________ Power is nothing without control. En aan de control ligt 't nou juistem |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2002 Leeftijd: 23
|
de naam van de winkel is modelsport hoofddorp de site is http://www.modelsport.nl/ groetjes tom (ik wil ook beginnen met een micromagic maar dan moet u even kijken op www.micromagic.nl daar worden ze voor 105 aangeboden dacht door 2 brothers)
__________________ groet tom |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |