![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2002 Locatie: Den Hoorn (Gem.Midden Delfland)
|
Danny en alle andere modelzeilers, Vanaf 10 uur is het clubhuis aan de Madestein geopend en is er koffie. We hopen dat om 11 uur zo'n beetje iedereen aanwezig is. Tot 12 september. André |
| |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2002 Locatie: Den Hoorn (Gem.Midden Delfland)
|
Beste modelzeilers, Nog een paar dagen en dan is het zover: De Modelbouwforum-zeildag op Madestein in Den Haag! Komt allen in groten getale. We proberen er een gezellige dag van te maken. Een routebeschrijving is te vinden op: http://www.hmbc.nl/madestein.html Tot zondag 12 september ca. 11 uur. |
| |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 27 november 2002 Locatie: Den Helder Leeftijd: 56
|
Afgelopen Zaterdag Heerlijk daar wezen Zeilen, met mijn 1 meter boot. Vanaf het Terras met de koffie en gebak in de hand. Alleen !! Wel in het midden blijven, zo'n 20 Vissers geteld met hele lange hengels.
__________________ Actief met RC zeilboten,RC Vliegtuigen en RC Auto's |
| |
| | #49 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 mei 2002 Locatie: Zutphen Leeftijd: 44
|
Heb de Saphir weer eens uit de doos gehaald, een en ander vervangen en verbeterd met nog een leuke verrassing voor Roel
__________________ Groet, Rob. FF9Super Assan 2.4GHz, 450 Sport DS410-GY401/S9257/CC35, KingV2 HS65HB, Parkmaster, Formosa, Holiday |
| |
| | #51 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 mei 2002 Locatie: Zutphen Leeftijd: 44
| ik ruik hier het angstzweet al
__________________ Groet, Rob. FF9Super Assan 2.4GHz, 450 Sport DS410-GY401/S9257/CC35, KingV2 HS65HB, Parkmaster, Formosa, Holiday |
| |
| | #52 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
De Seawind is nog steeds 'semper paratus'... Afgelopen jaar echter nauwelijks mee gevaren, wegens 'VSP-koorts', 'Jules Verne-aanvallen' en 'stoompokken'. Voor de rest: ![]() Afgelopen zaterdag voor het eerst weer mee gevaren. Nog wat problemen met een nieuwe schootlier, maar voor de rest: Prima! Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2002 Locatie: Hoogvliet
|
Afmelding. Mag weer eens overwerken. Veel plezier, Danny v. Dijk
__________________ Laat komen wat komt, laat gaan wat gaat. |
| |
| | #58 (permalink) |
| Guest
|
Helaas moeten wij verstek laten gaan Bruintje kan het niet trekken om twee weekenden achter elkaar naar den haag toe te rijden. Volgend weekend hebben wij vliegerfestival scheveningen dus moeten we ook weer hoog rijden. Volgende keer beter. ik hoop dat jullie een super dag hebben. Greetz Mark |
| | #59 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 juli 2003 Locatie: schiedam Leeftijd: 51
|
hooi zijlvrienden
__________________ Een MM-NED 62 + MarbleHead-Astra NED 447 + Trimeran-De Triana + Zwarte Zee 1:50 Streamer 0 km Groetjes Jos |
| |
| | #60 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Zo... ik ben ook weer terug van een dagje 'Madestein'. Het was gezellig, af en toe uiterst spannend en behoorlijk winderig! Ik heb weer veel inspiratie opgedaan. Gelukkig had ik water in m'n ontvanger, dus had ik m'n handen grotendeels vrij om foto's te maken. Behalve die momenten dat ik me weer eens over een MM of een Saphir moest ontfermen... (geintje) Rob: jammer genoeg heb ik vergeten foto's te maken van je onderwatergenua in werking. Volgens jaar beter... HMBC: bedankt voor jullie gastvrijheid! Was zoals gewoonlijk weer uitstekend geregeld. Ik stel voor om dit draadje nu af te sluiten en de foto's op een nieuw draadje in het fotoalbum te plaatsen.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |