![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 mei 2002 Locatie: Zutphen Leeftijd: 44
|
De stemmen gaan weer op, de boegen worden geslepen en de zeilen uit het vet gehaald kortom; het wordt de hoogste tijd om weer een derde Forum Zeildag 2004 te organiseren voor alle soorten zeilboten met een vertikaal zeil Locatie tot nog toe was steeds Biddinghuizen maar een nieuwe locatie vindt natuurlijk ook iedereen leuk. Roel, mogen we ook dit jaar weer vertrouwen op de gastvrijheid van jullie vaargroep mocht er geen andere goede locatie worden aangemeld? Nou nog een schot voor de boeg met een datum, ergens in september?
__________________ Groet, Rob. FF9Super Assan 2.4GHz, 450 Sport DS410-GY401/S9257/CC35, KingV2 HS65HB, Parkmaster, Formosa, Holiday |
| |
| | #2 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Ik vindt dat we vaargroep Flevoland dit jaar niet moeten vragen om de zeildag weer daar te houden, ik zou het bijzonder op prijs stellen als een andere club ons dit jaar zou willen uitnodigen om de zeildag te houden.. Over de Vaargroep Flevoland niets dan lof, maar ik denk dat zij het ook wel leuk vinden om eens niets te hoeven doen aan de zeildag , dus dat zij zelf ook eens te gast kunnen zijn en lekker kunnen gaan zeilen.. Robert
__________________ |
| |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2004 Locatie: Delft
|
Hallo, Ik ben nog nooit naar een forumzeildag geweest maar zou graag willen komen. Lijkt me erg leuk dat is eens iets anders dan altijd alleen te zeilen een datum is voor mij ook het best in het weekend in September. groet Robert |
| |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
allereerst lijkt het me supergaaf om met z'n allen te zeilen. ten tweede mag het van mij nog wel ff duren (sorry, maar ik heb mijn bootje nog niet af maar is het misschien een idee om het ergens centraal in nederland te houden in een jachthaven? gewoon een jachthaven een keer aanspreken om er te mogen varen? Eindhoven zou wel cool zijn. maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen een beetje ver is. jachthavens hebben in mijn ogen een groot voordeel. horeca vaak al aanwezig. meestal mooie steigers aanwezig. en vaak ook mooi vaarwater. (en dat is wat we willen) |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Ben net bekomen van de Werkschependag en onze eigen open dag... Morgen weer varen in onze bak op het dorpsfeest "40 jaar Biddinghuizen", dus inderdaad Robert: ik haak even af.En een andere locatie is ook leuk! Dus als het ergens anders kan: We komen wel! Groet Roel
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| |
| | #6 (permalink) |
|
Nederland heeft een rare vorm maar ik denk dat het iets centraler kan dan Eindhoven Zaterdag 11 of 25 september 2004!!!!
__________________ Groet, Rob. FF9Super Assan 2.4GHz, 450 Sport DS410-GY401/S9257/CC35, KingV2 HS65HB, Parkmaster, Formosa, Holiday |
| |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2004 Locatie: Delft
|
ja dat denk ik ook mijn boot steekt ongeveer 60cm en waarom is het varen in een jachthaven geen goed idee, ik vaar vaak in jachthavens en daar heb je altijd mooie wind.Natuurlijk niet in alle jachthavens maar in vele kan je echt goed zeilen misschien ergens in Zeeland? dat is prima vaarwater. groet Robert |
| |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2002 Locatie: poeldijk gem:_Westland Leeftijd: 32
|
madestein is ook een prima lokatie om te zeilen tussen het Westland en den haag de lokatie is voorzien van een clubhuis en een restaunt
__________________ Een rommelige werkplaats is het kenmerk van een genie! |
| |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 30 september 2002 Locatie: Den Hoorn (Gem.Midden Delfland)
|
Ik ben het volledig met Bol eens. Prima lokatie. Kijk maar op http://www.hmbc.nl/madestein Bij de HMBC op Madestein is elke modelzeiler welkom. Voorstel voor een datum? André |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Groet, Rob. FF9Super Assan 2.4GHz, 450 Sport DS410-GY401/S9257/CC35, KingV2 HS65HB, Parkmaster, Formosa, Holiday | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Persoonlijk heb ik het liever op zondag.. Zaterdag is een dag die voor mij erg productief een veelgebruikt wordt.. Robert
__________________ |
| |
| | #14 (permalink) |
| Guest
|
Dit lijkt mij een gave lokatie, parkeerplaats genoeg. alleen ik heb nog niet een auto tot beschikking. is dit met het openbaar vervoer te bereiken? Zaterdag of zondag maakt me niet zoveel uit. ik plan alles er wel omheen. zouden er dan ook boeitjes gemaakt moeten worden? of zijn deze al in het bezit van iemand. dat is wel gaaf natuurlijk. |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 2 oktober 2003 Locatie: Den Haag Leeftijd: 74
|
Een boeienparcours is geen probleem, onze club heeft dat ter plaatse. Met het OV is het redelijk te bereiken, vanaf het station met lijn 6 naar de Uithof (eindpunt) en vandaar is het nog ongeveer 1500 meter naar de vijver. Als je een mobiel telefoontje hebt en je belt dan even, dan is er wel de mogelijkheid om je daar even op te pikken. Groetjes Hans.
__________________ een dag zonder hobby is een dag niet geleefd! Een half ons geluk doet meer dan een kilo wijsheid! |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |