![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2003 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 50
|
Alvast voor in je agenda (Robert Mini Sail wordt dit jaar op het Rutbeek (bij Enschede) gehouden van 3-5 september. Zie ook de link naar de Minisail agenda: http://www.minisail.nl/INFO/agenda.htm Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #2 (permalink) |
|
Heb de info even in de forum kalender gezet. Zal deze topic zo nodig tzt wel even een duwtje geven. Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Leuk.. zal kijken of ik er kan zijn.. Robert
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) | |
|
Even een duwtje omhoog geven. Afwachten of het KNMI gelijk krijgt: Citaat:
Hopelijk is m'n auto vrijdag klaar (die staat nu bij de garage met een lekke koppakking Dan kom ik ook wel even kijken. Wim
__________________ Deze plank op deze plank, en zo bouw ik naar boven (Vrij naar Ome Willem) Footy NED61 - Team Duff Beer - Team Puma - Team ??? - Jawel! Wim nu ook op Flickr! | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Mijn auto is weer klaar! Ik probeer zondag even te kijken! Wim
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Ik ben geweest! Heerlijk weer, veel zon, niet al te veel wind, redelijk wat schepen, niet te veel publiek (dat was nou jammer) wel veel mensen (maar die lagen op het aangrenzende strand Voor al diegenen die niet konden komen: een kleine impressie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prachtige schepen! Complimenten voor de bouwers. Wim
| | |
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
Eerste reaktie van een nieuwe gebruiker op dit forum.. Ben afgelopen zaterdag wezen kijken en heb wat foto's gemaakt. Nieuwsgierig? Kijk maar op: http://rterwiel.fotopic.net/c280878.html |
|
| | #8 (permalink) |
|
RtW, Natuurlijk een welgemeend Welkom hier op het forum! Leuk dat je meer foto's van MiniSail hebt geplaatst. Goeie impressie van het gebeuren. Ik zag ook foto's uit de kelder. Ik kon daar wegens de mindere licht omstandigheden geen foto's maken. Zo te zien was er zaterdag (helaas) nog wat minder publieke belangstelling. Het lijkt wel of er ook wat minder wind was dan zondag. Maar, wat mij betreft was het weer een leuk evenement. Wim
| | |
| | #9 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
Volgens mij viel de opkomst wat tegen, niet? Robert
__________________ |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Inderdaad Robert, we misten je Of ben je toch nog even wezen kijken? 't Was lekker weer (zondag in ieder geval) net voldoende wind (meer dan vorig jaar, en nu uit de goede richting, dus niet over de ski-heuvel) en ik vond de publieke belangstelling tegen vallen (maar ik heb er dit jaar dan ook niets over gezien in de lokale media) Wim
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Daar waren destijds wel iets meer bezoekers. | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |