Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Scheepsmodelbouw > Zeilschepen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 26 mei 2009, 09:38   #1 (permalink)

Leeftijd: 26
Standaard Beste beginnersboot!

Hallo Mensen,

ik ben opzoek naar een goede beginners zeilboot. Ik heb reeds wat gegoogled en gezocht en ik kwam de volgende modellen tegen.

Micro Magic (racing? verschil?)
RC Laser
RC ZEILBOOT "SEA-CRET" (conrad)

Wat ik zoek is een snelle leuke boot waar ik niet na een maand op uit gekeken ben, het moet leuk en spannend blijven. Omdat ik beginner ben ook redelijk fool-proof. Welke boot is nu het beste en waarom? Andere suggesties zijn altijd welkom uiteraard!
Mijn budget is ongeveer 150 euro, 2dehands is voor mij geen enkel probleem, mits in goede staat van onderhoud.

vr gr en alvast bedankt,

Mark
marklwd is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2009, 12:10   #2 (permalink)

Leeftijd: 32
Standaard

Ik wil niet al te bod overkomen, maar zoek eerst eens in het forum. ik denk dat er een stuk of 30 topics zijn met dezelfde vraag met dezelfde eisen. daaruit komt dan 9 van de 10 keer dat de MM geweldig is in die prijsklasse en dat de rest of duurder is of minder presteerd. dus bij deze, lees nog even wat topics door.

suc6 met je keuze.

Francis
JF Wedema is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2009, 12:11   #3 (permalink)
WilcoD
Guest

Standaard

Er staat een hele mooie Maxcat in de verkoopafdeling, moet je alleen nog even afmaken
  Met citaat reageren
Oud 26 mei 2009, 12:18   #4 (permalink)

Leeftijd: 26
Standaard