![]() |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2009 Leeftijd: 43
|
Morgen, Ik ben op zoek naar de fabrikant ? Onder welke naam dit schip is uitgebracht ? Zodat ik beter kan uitzoeken of er nog mensen zijn die dit schip bezitten. En of zij kiezen voor een zeilwinch met drum of arm ? En welke veranderingen zij eventueel hebben aangebracht. mvg, Dirk |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Beheerder van dit forum Lid sinds: 28 maart 2002 Locatie: Eibergen, Gelderland Leeftijd: 38
Weblogartikelen: 13 |
heb je misschien wat meer foto's van een eventuele doos, of tuigage?
__________________ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
Ik heb niet veel verstand van zeilboten, maar als ik deze zo bekijk, dan lijkt het mij de Monsoon te zijn, welke bij hobbyking verkocht wordt. Alleen het dekplaatje, waar de servo's onder komen te zitten, zit er verkeerdom op. Zie hier: ![]() En hier voor de link: HobbyKing Online R/C Hobby Store : RC 1.8mtr Monsoon Sailboat 90% RTR $102.79
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 december 2009 Leeftijd: 43
|
Heren, wij danken u voor de schitterende hulp. Dit is een perfecte gelijkenis. Ik heb dit als kado gekregen en het kwam toe in een witte doos zonder enig opschrift en ook geen handleiding. Nu kan ik rustig het web afschuimen naar meer info. Dank zij jullie hulp hebben we het volgende reeds gevonden : Hobby radio control sailboats Monsoon900 - RC Groups mvg, Dirk |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2008 Locatie: Daar waar file staat. Nuttige Berichten: -666 Pincode: 6669 Leeftijd: 32
Weblogartikelen: 1 |
__________________ 5p1k3 gaat schaalvliegen: Tigermoth van Flair, Pipercup 1/4 van Sig, Sopwith Camel van Hangar9 en FPV |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |