![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #316 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2010 Locatie: Raalte Leeftijd: 28
|
Dat mag geen probleem zijn toch? Ik zou ieder geval voor rolroeren en remkleppen gaan!
__________________ Graupner Cirrus | Graupner Cirrus 75 | SZD Junior | Gracia F5j | Multiplex Mentor | Multiplex FunJet | Shockie | HK450TTPro | Align T-Rex 500ESP |
| | |
| | #317 (permalink) |
| Lid sinds: 26 april 2007 Locatie: Oosterbeek Leeftijd: 22
|
Nee is ook geen probleem maar wel jammer. Ja er komen rolroeren volgens de tekening in. Ook zaten er multiplex remkleppen in de bouwdoos dus ga die maar gebruiken. Ik denk dat ik ga voor een aparte servo per remklep. Wat is jullie advies voor de servo's? standaard servo's voor richting en hoogte? en wat oor een servo's voor rol en remklep? Jan-Willem |
| | |
| | #318 (permalink) |
| Lid sinds: 26 april 2007 Locatie: Oosterbeek Leeftijd: 22
|
ben gisteren begonnen met de bouw van de eerste vleugel ![]() heb al wel een fout gemaakt. volgens het boekje moet het midden van de remklep op 1/3 van de vleugel zitten. Nu was ik de hele tijd in de veronderstelling dat die 1/3 ging vanaf het begin van de vleugel Maar achter dit soort dingen kom ik altijd pas als ik het mes al in een rib heb gezet. mij lijkt dit behalve esthetisch niet echt een groot probleem, at vinden jullie? Jan-Willem |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |