![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #92 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 december 2009 Locatie: Hoorn NH Leeftijd: 57
| Citaat:
succes | |
| | |
| | #94 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
nu is het waar arjan vliegt moeilijk, maar op 80% van de hellingen kan je boven aan de helling staan (daar waar nog net lift is) en kan je hem vlot voor je voeten parkeren... dan is landing in het handje hetzelfde... je hebt wel vaak remmetjes nodig ja. maar het is perfect mogelijk. | |
|
| | #95 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 december 2009 Locatie: Hoorn NH Leeftijd: 57
| Citaat:
Johannes | |
| | |
| | #96 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
| Citaat:
Ook de energie-opbouw van het toestel is onvoorstelbaar (snelheid en/of hoogte). Ook dat kun je in het filmpje zien, het gaat snoeihard en héél erg hoog als je optrekt. Als je voor de landing laag boven de helling wilt komen ga je vanzelf heel erg hard. En als je die snelheid er uit wilt halen schiet je zo weer 50 meter omhoog. Het was echt niet te vergelijken met de hellingen in Nederland en Duitsland waar ik op gevlogen heb. En vergis je niet in de snelheid die dit toestel haalt. Kortom, het was echt smullen. De grijns zit nu nog op mijn gezicht
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website | |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2008 Locatie: Bathmen (Battûm), nabij Deventer Leeftijd: 16
|
WAUW ARJAN. Gezien de filmpjes moet dat écht geweldig geweest zijn.. Ook de filmpjes zien er super uit! fijne vakantie nog verder, he
__________________ Ik heb geen handtekening. Maar je kunt me wel volgen op Twitter |
| | |
| | #98 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2005 Locatie: Deventer Leeftijd: 38
|
tja, het ziet er inderdaad imposant uit. Geweldig moet dat geweest zijn. Wij gaan binnenkort naar spanje (in de buurt van barcelona aan de kust). Ik neem denk ik wel wat te vliegen mee, hoewel ik niet echt een helling zwever klaar heb momenteel. Of doen ze daar moeilijk over in Spanje. Weet iemand dat?
__________________ http://www.modelbouwforum.nl/forums/...unte-huhn.html |
| | |
| | #99 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 december 2008 Locatie: Regio Arnhem Leeftijd: 39
| Citaat:
| |
| | |
| | #100 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2005 Locatie: Deventer Leeftijd: 38
|
cool, dank je!
__________________ http://www.modelbouwforum.nl/forums/...unte-huhn.html |
| | |
| | #101 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Regio Utrecht Leeftijd: 45
|
Mooi filmpje Arjan!! Wel heftig om daar met een "crunchy" kist te vliegen. Met een PSS EPP warbird zou ik er wel durven vliegen maar dat je geen schijterd bent dat wisten we al! Zelf kom ik net terug uit de dolomieten. Ook daar veel goede hellingen. Minder wind dus daar moest ik het meer van de thermiek hebben. Groeten, Maarten
__________________ ASW20, DG6000EVO, ASH-26, Salto, Grunau Baby, ASW27B, Eraser F3B, Starlight F3J, DFS-Habicht, Sagitta 900, Flying Cloud, Mini Kult ###Endless lift to you### |
| | |
| | #102 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 55
|
Mooi Arjan pas nu het filmpe gezien... spectaculair!!! geweldige ervaring lijkt mij
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club |
| | |
| | #103 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 17
|
Hee Arjan! Ik zat F3B filmpjes op YouTube te kijken toen ik ineens weer aan je HAI moest denken. Zo'n kistje lijkt me ook wel wat! Wat ik mij afvroeg was; of je ook weet wat voor profiel de HAI heeft? Iets in de RG15 richting? Ik hoor het graag. Groeten Rick Ps; Mooi upje om eens te kijken of je de kist nog steeds hebt/vliegt
__________________ MX-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |