![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #196 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Regio Utrecht Leeftijd: 45
| Citaat:
Ik hou je niet tegen Zelf moet ik eerst die KA4 afbouwen en daar ben ik nog wel ff mee zoet. @Rick: die past overigens met 1:3,5 wel in mijn Alfa !!
__________________ If less is more than I am everything ###Endless lift to you### | |
| | |
| | #198 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
| Citaat:
Hij is wel leuk .
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** | |
| | |
| | #199 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Bennebroek Leeftijd: 44
|
Ik meen dat dit de voorloper is van de Archeopteryx, die door de zoon van Dieter Reich is door ontwikkeld, maar dat weet ik niet zeker. Ik kon het zo snel ook niet meer terug vinden. Archaeopteryx - YouTube. En natuurlijk de crash op Coupe Icare van vorige zomer: Coupe icare 2010 crash planeur l'Archéoptérix - YouTube Coupe Icare 2010 - Un planeur se désintègre en vol - YouTube De piloot overleefde de crash. Hij verklaarde dat hij in z'n overmoed, na vele succesvolle vluchten, veel te ver is gegaan. De kist is totaal niet berekend op deze snelheden en G-krachten. |
| | |
| | #200 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 18
|
Mooi filmpje van mijn grote favoriet! De ASK-13
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ |
| | |
| | #202 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Mooi zeg, zo'n ASK-13 treffen. De ASK-13 is een fijne kist, ik heb er altijd met veel plezier in gevlogen.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #203 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 18
|
Dit is nog eens een promotie video! En wat zijn V-staarten toch gaaaaf
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ |
| | |
| | #204 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 november 2002 Locatie: Eibergen Leeftijd: 41
|
Zo snel dat de camera het niet kan filmen maar hij vliegt er echt. 446mph - New Dynamic Soaring World record - YouTube en hier met goed licht. http://youtu.be/rfoxjNg-eg0
__________________ WWW.F5J.NL <<<>>> F5J nu ook op Facebook |
| | |
| | #205 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
|
Eh.... Ik zie niks..... (behalve als je op HD kijkt en op het juiste moment op pauze drukt en het 2e filmpje bekijkt)
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... |
| | |
| | #206 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 29 november 2002 Locatie: Eibergen Leeftijd: 41
|
ik heb een tweede filmpje erbij dan zie je hem tegen het eind maar ook dan goed kijken.
__________________ WWW.F5J.NL <<<>>> F5J nu ook op Facebook |
| | |
| | #207 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2004 Locatie: Moordrecht Leeftijd: 34
|
__________________ Al mijn gratis tekeningen vanaf nu te downloaden op http://www.rcplans.nl |
| | |
| | #208 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
| Gr Lyckele
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| | #210 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2009 Leeftijd: 46
| Citaat:
Max | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |