![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Kampen Leeftijd: 38
|
Even een vraagje, wil iemand foto's van z'n Cirrus maken voor mij (als het lukt ons allemaal). Ik wil graag het verzoek bij Phoenix-RC doen om haar in de simulator op te nemen. ik heb dit bericht dus bewust hier geplaatst omdat ik anders denk dat hij niet gezien zal worden. Verder contact voor het verzenden van de foto's via PB aub.
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly Laatst gewijzigd door PH-SVV; 25 februari 2011 om 13:27 Reden: niet alleen de cirrus kan in Phoenix natuurlijk |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 56
|
Lijkt mij leuk Mister Cirrus = ARJAN , PH_AJH in alle soorten en maten. Je kunt ook in z'n fotoboek kijken
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Omgeving Benidorm, Spanje
|
Een 'Standard Cirrus' vindt je hier: Micro Flight - New Flight Simulation Experience Of hij te converteren is naar jouw Flight Sim. weet ik niet. Groetjes, Harry
__________________ "The only thing that interferes with my learning is my education." (Albert Einstein) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Omgeving Benidorm, Spanje
|
En hier nog een: Standard Cirrus V1.1 X-plane 9.41+ V1.1 (standardcirrusv11.zip) - SurClaro Flight Simulations Commentaar uit een Flight Sim forum: @(Nun noch ein paar Worte zu dieser Standard Cirrus von X-Plane. Ich habe noch nie in einem Simulator solch ein gutes Flugzeug geflogen, ...) Harry
__________________ "The only thing that interferes with my learning is my education." (Albert Einstein) |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
@Willem Ik zal het hem vragen, de foto's moeten van een aantal aanzichten genomen worden namelijk, zie link hieronder. @Harry Bedankt voor de info, maar dat gaat niet werken, ik heb met ze gemailed en dit is deels wat ik van hen heb ontvangen, vandaar ook mijn vraag om foto's. If you own the model(s) you are requesting, and have a digital camera, then you can speed up the time taken for your request to be built by taking the images that our modelling team require yourself. Full instructions can be found here on our website: www.phoenix-sim.com/technical_modelImages.htm PS. Mijn vraag is wel even beantwoord zo dacht ik. Dit kan wat mij betreft verplaats worden naar Modelbouw software ik snap alleen niet hoe je dat doet.
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly Laatst gewijzigd door PH-SVV; 22 februari 2011 om 10:34 Reden: move |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 56
|
Aangezien ik ook een Cirrus heb zal ik een poging doen om 6 fotos te maken zoals beschreven is door Phoenix. Ook heb ik nog een B4 die toegevoegd moet worden als hellingzwever De keuze uit het aantal zwevers bij Phoenix is nog erg mager
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Het eerste nederlandse veldje zit er ook al in (Snoopey), geweldig! PS. Topic titel aangepast PS2. Hoe verkas ik dit topic naar modelbouw software?
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly Laatst gewijzigd door PH-SVV; 25 februari 2011 om 13:34 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| cirrus, foto, phoenix, simulator |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |