![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Kampen Leeftijd: 38
|
Oorspronkelijk werd ze uitgevoerd met de varioprop servo. Die zijn loodzwaar en zijn (bijna) even groot als een std servo, dus voor het gemak houd ik het maar in die maat. Gisteren de servo,'s uit mijn eerste vliegtuig opgehaald (vartafly) dus voor het vintage gebeuren gaan die er mogelijk in (futaba s14 Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 43
|
uit de vartafly gehaald? ![]() Die is ook vintage hoor!! ![]()
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Je zou ook Robbe FS100's kunnen nemen. Vrijwel dezelfde maat, stukje goedkoper. Bij MrHobby bijvoorbeeld 3 stuks voor 32,50 euro....heb je gelijk wat reserve. Ik heb een heleboel C577's in gebruik maar ook FS100's en ik merk geen enkel verschil in werking of betrouwbaarheid.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Dat klopt, maar dat is ie bij mij al heeeel lang niet meer hoor. Heeft welgeteld 1 vlucht gemaakt, je voelt al aan komen he... Iets met een schep, ik was toen nog niet zo oud en wijs als nu
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Weet een van jullie of ik de verf die nu op de romp zit kan verwijderen met afbijt? Het is een balsa rompje en wil 'm wit maken. Ik heb het weekend geprobeerd te schuren maar wat is die verf hard zeg, als je er door bent schuur je zo het balsa weg... :S dat moet dus niet.
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
|
waarschijnlijk omdat de verf op tissoe zit met spanlak welke over gespoten/geschilderd is . dus enkelt mat schuren was afdoende , dan witte grond verf er op en dan aflakken . voegt wel extra gewicht toe . mocht iemand dan nog een tekening hebbnen zou ik er voor kiezen om de romp opnieuw te maken . |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
De oranje verf lijkt wel heel hard en er zit een wit laagje onder. Tissue en Spanlak zeggen me niets. Ik was zeker niet van plan om een nieuwe romp te gaan bouwen, daar heb ik simpel genoeg de ruimte en het geduld niet voor. (De kans is namelijk heel groot dat ie dan vliegt voordat ie klaar is, voornamelijk door de kamer) Ik ben niet zo'n topper in de oude bouw- en bespantechnieken, doe mij nog maar even schuim. Dat bouwen leer ik eerdaags wel wanneer ik een leuke club heb gevonden. (Ga komende vrijdag kijken in Soest). Zou je me het even in het hollands kunnen uitleggen wat je bedoelde?
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
|
Neem hem vrijdag even mee Grt Lyckele
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| dandy, graupner, vintage, zwever |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |