![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 mei 2006 Locatie: Selfkant-Duitsland Leeftijd: 56
| Citaat:
Ik doe eens een gooi en schat dat op 10.000 Voor veel, heel veel mensen is het dus best wel een ongewone aanblik om een vliegtuig in een patatte akker te zien liggen ............
__________________ altijd weer die buitenlanders................ (schuim hoort op bier, niet in de lucht) | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 februari 2006 Locatie: Tweede Exloërmond Leeftijd: 47
|
Feit blijft wel dat heel veel mensen om de kleinste dingen al 112 bellen. Alles wordt tegenwoordig ook zo opgeklopt in het nieuws. Ik zeg, blijf met beide benen op de grond staan. Taco.
__________________ |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Ik zou het toch wel fijn vinden als mensen standaard 112 bellen als ik in mijn neergestort sportvliegtuigje lig dood te gaan op een boeren veldje inplaats van dat mensen denken "mwah buitenlandinkje, ruimt de boer wel op". En tante toos weet het verschil niet tussen een zweverd of een cessna hoor.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Gisteren/donderdag Hulpdiensten rukken uit voor paraglider - De Gelderlander
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 2 september 2011 om 03:57 |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: 's Gravenhage Leeftijd: 31
| Citaat:
__________________ FMT houtbouw Bird of Time 3m, Robbe Focus 3m, Multiplex Bonito 1.9m hotliner, Guppy 2, Salto H-101, 2,45m Laatst gewijzigd door Discus2ct; 2 september 2011 om 09:25 | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2008 Locatie: Apeldoorn
|
Lang geleden, meer dan 30 jaar, vlogen we nog op vliegveld Teuge. Eén van de clubleden had een BigLift die hij ongeveer dezelfde kleuren gegeven als de parakist van Teuge, de PH-BOB. Soms werd er ook wel eens een radiografisch bestuurde parachtist vanuit de BigLift afgegooid. Soms ging er wel eens wat mis met het ontvouwen van de parachute en viel de para te pletter. We hebben eens meegemaakt dat op een mooie zondagmiddag alle hulpdiensten kwamen aangescheurd. Dit omdat één van de toeschouwers aan de andere kant van Teuge door z'n verrekijker onze para te pletter had zien vallen en dacht dat het een echte was. Gevolg: verbod om zondag nog modelvliegpara's af te gooien. Laatst gewijzigd door HarmS; 2 september 2011 om 10:28 |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 29
|
Driel, je zou denken dat die wel wat parachutes gewend zijn. En een verbod op modelparadrops? Dat vind ik wel erg krom. Was dat een officieel verbod, of gewoon van de club zelf?
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |