![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Wij hebben van MaartenX een Valenta Sioux over mogen nemen. Stevig, mooi formaat (240cm), heeft een goed profiel (MH32) en beschikt over ailerons en welfkleppen. Er zitten 4 Hitec HS-81's in. Wat voor motor weet ik niet precies; het is een Axi en we draaien hem op een 3 cellen 2500 mAh lipo. Die moest natuurlijk mee op vakantie. Er was niet veel wind maar des te meer thermiek. Geweldig ding, die Sioux!!! ![]() Maarten, bedankt jongen! We zijn er echt onwijs blij mee. Groeten, Ronan en Arjan
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 januari 2011 Locatie: Ermelo Leeftijd: 53
|
Gefeliciteerd, Toch wel leuk als vader en zoon samen die mooie hobby beoefenen. Mooie kist en mooi vlieggedrag zo te zien. Nog veel plezier daar groet Terence
__________________ http://sites.google.com/site/vintageglidergroup/ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: 's Gravenhage Leeftijd: 31
|
Mooi ding! Ik denk dat de eerst volgende kist die ik ga kopen ook eentje uit de stal van Valenta zal zijn!
__________________ FMT houtbouw Bird of Time 3m, Robbe Focus 3m, Multiplex Bonito 1.9m hotliner, Guppy 2, Salto H-101, 2,45m Laatst gewijzigd door Discus2ct; 31 augustus 2011 om 16:11 |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Regio Utrecht Leeftijd: 45
| Citaat:
__________________ If less is more than I am everything ###Endless lift to you### | |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Deze is van Ronan Maarten, servo's ontvangen?
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Afgelopen weekend ging de Sioux in handen van mijn zoon in gestrekte draf de grond in. Hij deed niks meer.... Schade viel mee, diverse breuken in de vleugels die makkelijk te repareren zijn. Romp, motor en staart volledig intact. Tijdens het zoeken naar de oorzaak bleek één van de aileronservo's de geest te hebben gegeven; hij bewoog nog wel een beetje maar er kwam rook uit. Mijn zoon had toen hij bij het toestel aankwam al een brandlucht geroken dus dat klopte wel Nu heb ik de vleugels kaal en gerepareerd en zet er 4 nieuwe servo's in. En dan moet hij opnieuw bespannen worden. Ik heb geen zin om geld uit te geven aan folie dus ik ga het denk ik doen met wat ik nog heb liggen. Help me eens met de kleuren? Boven- en onderkant mag verschillend zijn. 1. Helemaal blauw: ![]() 2. Blauw met oranje voorlijst: ![]() 3. Rood met blauwe voorlijst: ![]() 4. Rood met oranje voorlijst: ![]() 5. Helemaal rood. ![]() 6. Blauw met rode voorlijst ![]() De ailerons en flaps zijn al/nog bespannen met transparant blauw en dat laat ik er mooi op zitten. Liever lui dan moe en ons bint zunig
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website Laatst gewijzigd door PH_AJH; 16 april 2012 om 22:29 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2009 Locatie: Bathmen Leeftijd: 15
|
Hoi Arjan, jammer zeg! Maar gelukkig is die in goede handen en dus zo weer gerepareerd
__________________ Multiplex Mentor (1,65)~Laser 3D (1,50)~Dynam Piper Supercub (1,07)~Simprop dädalus (2,33)~ En nog wat bouwprojectjes |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2005 Locatie: Deventer Leeftijd: 38
|
optie 2: blauw met oranje voorlijst
__________________ http://www.modelbouwforum.nl/forums/...unte-huhn.html |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 februari 2003 Locatie: Warmond Leeftijd: 48
|
Ook rood met blauw vanwege zichtbaarheid bovenkant vleugel bij bijzondere acties op grotere hoogte. Kan je sneller zien wat boven of onder is. Qua mooi-zijn: (dus niet praktisch) blauw met oranje voorkant. |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Was er nog een vergeten, blauw met rode voorlijst. De bovenkant wordt denk ik blauw met oranje voorlijst, die vind ik ook wel mooi. De onderkant ben ik nog niet over uit.
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2011 Locatie: Nijkerk Leeftijd: 65
|
Ik zou de onderkant voorzien van dwarsbanen. 4 banen per vleugen en dan in dezelfde kleuren als de bovenkant. Spirit-V heeft iets dergelijks in het blauw/geel en is daardoor goed zichtbaar.
__________________ Groetjes Frans .... www.f5j.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |