![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
|
Hoi, Heeft er iemand foto's genomen op het sleeptreffen in Bastogne ? ( gisteren en vandaag ) Eerder van gisteren, want vandaag was het geen leuk weertje daar.... Ikzelf was mijn foto toestel vergeten...
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk Laatst gewijzigd door knife-edge; 4 september 2011 om 21:34 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 11 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
|
Er zullen wel foto's verschijnen op de club-site van Bastogne Een volgende keer steek ik mijn fototoestel in mijn zenderkoffer, alsook de key-cams die ik ook telkens vergeet mee te nemen... ( zou het de oude dag zijn die al parten speelt ? ) Zolang we de zender of een onderdeel van het vliegtuig/zwever niet vergeten , valt het nog mee
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk Laatst gewijzigd door knife-edge; 6 september 2011 om 18:09 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |