![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #316 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 april 2008 Locatie: Gouda Leeftijd: 64
|
Het was een fantastische dag. Dank aan allen die het mogelijk gemaakt hebben, o.a. Max, alle andere (weer)goden, alle forum maten en natuurlijk de slepers. Voor mij waren het de eerste sleepstarts maar het smaakt naar meer. Rick |
| | |
| | #317 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 18
|
Gaaf dat mijn meskant fly-by ook op de foto is gekomen, haha! Gelukkig was ik op eventueel uitbreken door eerdere ervaringen voorbereid en ziet het er ernstiger uit dan het lijkt. Ik zal in mijn zender een startstand moeten programmeren die iets down geeft bij de start. ![]() Verder heb ik ook een geweldige gehad! Het weer was super en de sfeer gezellig. Met veel mensen een leuk praatje gemaakt en ook weer geleerd. Door het soms erg volle luchtruim was het wel even weer wennen als wildvlieger. Toch een paar mooie vluchten gemaakt en nulletjes kunnen draaien met de Mosquito. Ook de Mimi kunnen 'fine-tunen' met dit mooie weer. En dan nog even een vraag aan Max: ik ben een zonnebril kwijtgeraakt vandaag. Gelukkig had ik er twee bij me. Het is maar een brilletje van een paar euro en geen dure Ray Ban, maar als toevallig een van je clubgenoten hem binnenkort vindt weet je waar hij weg komt. Het is een pilotenbril model met reflecterende glazen aan de buitenkant. Groeten Rick
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ |
| | |
| | #318 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 augustus 2008 Locatie: Ootmarsum. Leeftijd: 49
| Citaat:
Ik wilde wel iets zeggen maar je verwacht nooit dat zo'n ervaren iemand als jij zo'n fout maakt. Ik dacht nog '' zal hem zo eens vragen waarom hij die kleppen erop houd?'' Ik dacht dat het erbij hoorde maar de volgende keer zal ik je waarschuwen, ok? Groeten, Paul.
__________________ "Falling feels like flying, until you hit the ground'' .
| |
| | |
| | #319 (permalink) |
| Lid sinds: 16 januari 2011 Locatie: N.O.P Leeftijd: 41
|
Het was een supper dag om te vliegen. De opkomst was enorm. Ik heb ook een filmpje gemaakt. Ik hoop dat je het leuk vind. GR Dennis Smit. Vintageglider treffen. - YouTube Waar hij is neergestegen. |
| | |
| | #320 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juni 2005 Locatie: Utrecht Leeftijd: 55
|
Zo, eindelijk tijd om ook eens te reageren. Het was een fantastische dag, ondanks dat 'Koolwitje' (grote Horten) niet wilde. Wie had dat gedacht: zulk weer op 15 jan! Uiteraard was het heel erg leuk om al die lui van het forum (weer) eens in levende lijve te spreken. En wat was het soms druk in de lucht. Wonderbaarlijk dat er geen mid-airs zijn geweest. Ik heb zelf ook wat foto's gemaakt, maar nog geen kans gezien om die te posten, ik heb ze zelf nog niet eens gezien. Toen ik thuis kwam bleek computer-3 het opgegeven te hebben. Waarschijnlijk ook vernaggeld door een update van microsoft. Dat hoop ik vanavond op te lossen, dan kan ik daarna eens naar de foto's kijken, en evt. weer publiceren. Dirk. |
| | |
| | #321 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: Gorredijk. FRL Leeftijd: 46
|
Heren, Voor het nageslacht zullen de foto's en video's van deze mooie meeting verzameld worden op de VGG-site.. Hebben we alles mooi bij elkaar staan. Groet, Jacob Bos |
| | |
| | #323 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: 's Gravenhage Leeftijd: 31
|
Leuk Raymond, had je toevallig ook nog de start van mijn BOT bij de fietslier er tussen zitten?
__________________ FMT houtbouw Bird of Time 3m, Robbe Focus 3m, Multiplex Bonito 1.9m hotliner, Guppy 2, Salto H-101, 2,45m |
| | |
| | #324 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Daan, die heb ik, maar hij is maar heel kort in beeld, alleen tijdens het weggooien door Max. Als je de beelden wilt hebben moet je even een pb doen met je email adres.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #325 (permalink) |
|
Heren, Wat een bijzonder mooie dag. En wat een gezelligheid, ook als je niet vliegt. De vlucht van mijn Cirrus eindigde in het (zachte) moeras. Slechts lichte schade. Komende tijd gaat hij onder handen genomen worden. Rolroeraansturing verbeteren, kleine scheurtjes in de romp repareren en het scharnier van het kielvlak maken. Dan eens voorzichtig invliegen en kijken waarom hij nu zo onhandelbaar vloog. Op de volgende meeting ben ik er weer bij want vliegen zal hij!
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG Laatst gewijzigd door Wubbe; 16 januari 2012 om 23:22 | |
| | |
| | #327 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Kampen Leeftijd: 38
|
Ik heb op het VGT met iemand gesproken die tekeningen kan scannen, ik weet nu alleen zijn naam niet meer. Wie weet wie deze mogelijkheden heeft? Ik moet binnenkort de tekening van de ASW17 weer terug sturen naar de gene die 'm mij uitgeleend heeft. (In kampen kan ik geen copyshop vinden die dit kan) Groeten, Sander
__________________ Life is simple: eat, sleep and fly |
| | |
| | #328 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |