![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #168 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 9 februari 2003 Locatie: Warmond Leeftijd: 48
|
Mag ik nog wat tips voor jullie boodschappenlijst op die andere site geven? - toiletpapier (voor op de berg) - grote flessen water, of licht zoete limonade (suiker==> scheelt eten) - zonnebrand, zonnebrand, zonnebrand !! Smeer jezelf goed in voordat je op pad gaat, niet pas boven op de berg. - zonnebrillen (als je er één kwijt raakt of sloopt). - heatgun Warmtepistool (heatgun) , erg handig voor afwerken grote folievlakken, opwarmen expoxy, mooi uitlopen expoxy op die lastige plekjes etc etc. Voordeel: niet zo bloedheet !! - Echt goed stevige schoenen (enkels). - EHBO-setje. Ligt vast wel in elke auto, maar daar blijven ze dan ook liggen. Handig op de berg - GlasFaser-Tape of Duct-tape om de onderkant van je romp te beschermen als je een rotsige/stenig landingsveld hebt. - Rugzak-constructie om de handen vrij te hebben. |
| | |
| | #170 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: Gorredijk. FRL Leeftijd: 46
|
Hans, Raymond is me een slagje voor, Hans bedankt! Gelijk maar even toegevoegd op 'de andere site'. Groet, Jacob Bos |
| | |
| | #171 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
|
Het zal ongetwijfeld onder het kopje 'ieder voor zich' passen enkel zie ik zaken specifiek vermeld staan als Epoxy, soldeerstation en extra servo's echter een evenzo belangrijk onderdeel voor het (snel) wisselen van servo's is passend krimpkous (voor de servo zelf en diens servokabels). Dito voor dubbelzijdig tape en klittenband. Iedereen zal uiteraard zeggen "Natuurlijk neem ik dit mee!" maar gezien jullie toch een checklist aan het maken zijn kan ik het beter een keer teveel opmerken dat dat het vergeten gaat worden. Het kan ook zijn dat het al genoemgd is in de vorige pagina's (ik heb ze niet allemaal doorgelezen) maar dit schoot me te binnen.
__________________ My spare time is controlled by a Weatronic FX-30 2,4 Ghz dual FHSS |
| | |
| | #174 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Citaat:
Ik snap je vraag niet zo goed...
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | |
| | |
| | #175 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
| Citaat:
Vakantie in eigen land
__________________ My spare time is controlled by a Weatronic FX-30 2,4 Ghz dual FHSS | |
| | |
| | #177 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Citaat:
Citaat:
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | ||
| | |
| | #178 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2003 Locatie: Rijnsburg Leeftijd: 35
|
Kijk nou wat de postbode vandaag afeverde!! ![]() (ik zet hem hier omdat dit tripje het duwtje in de rug was om nu eindelijk een echte elektro-kist aan de verzameling toe te voegen) Groeten Justus
__________________ Ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef! Dat geeft niet! Ze kennen mij daar! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |