![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Regio Utrecht Leeftijd: 45
| Citaat:
Met deze hulp weet je precies hoeveel er onder de neuslijst van het stabilo moet: RC-Network.de - Magazin
__________________ If less is more than I am everything ###Endless lift to you### | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2011 Locatie: staphorst vlakbij zwolle Leeftijd: 42
|
Inmiddels heb ik mijn K8 thuis en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was. De afmetingen zijn enorm. en dat komt absoluut ook door het model zelf. het is een klassieke zwever dus veel body. Wat mij tijdens het inelkaar opviel was de uitstekende pasvorm en de hele goede kwalitijd . Het ziet er allemaal even fantastisch uit. De roerhoorntjes en soort gelijk materiaal past perfect en alles is zo mooi voorbewerkt. Het blijft natuurlijk een houtbouw zwever maar het valt mij allemaal reuze mee en zeker voor de prijs. Nog een belangrijk detail maar toch erg belangrijk is dat deze zwever aangepast is aan de ervaringen van de eerste modellen van dit merk. De remkleppen waren onder de vleugel gebouwd en hadden weinig effect. Deze remkleppen ontbreken nu bij de nieuwe modellen en ze hebben bovenop de vleugel de voorbereidingen ingebouwd voor metalen remkleppen.. ideaal natuurlijk Kortom een prachtige kist voor dat geld |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 januari 2011 Locatie: Ermelo Leeftijd: 53
|
Heb je misschien ook foto's gemaakt?, er zijn veel mensen benieuwd denk ik groet Terence Citaat:
__________________ http://sites.google.com/site/vintageglidergroup/ | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 43
|
Ik ben ook even benieuwd naar je leverancier... Dit omdat er binnen onze club een aantal van deze toestellen in bestelling staan...
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 25 augustus 2008 Locatie: Apeldoorn
|
Volgens de laatste berichten kan ik eind februari of begin maart mijn K8b bij Derkum in Keulen ophalen. Hopelijk schuift de planning niet nog eens een stuk op. Indien er nog mensen zijn die dan daar ook hun K8 geleverd krijgen dan kan ik deze eventueel meenemen, heb genoeg plaats in mijn busje. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: Heel ver in het zuiden richting de zee Leeftijd: 38
| Psies, het model past goed in mijn budget qua prijs echter qua afmetingen past hij niet in mijn auto .Voor het geld zijn het echt hele mooie kisten
__________________ My spare time is controlled by a Weatronic FX-30 2,4 Ghz dual FHSS |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2011 Locatie: staphorst vlakbij zwolle Leeftijd: 42
|
Ze vliegen fantastisch , en zeker met een dag als deze is het onvoorstelbaar dat ieder stukje termiek meegepakt word en dat je zelfs voor lange tijd in de lucht kan blijven. Ik hou mijn hart vast wat de K8 doet bij een mooie zomerdag met veel termiek Trimmen was bijna niet nodig alleen hoogte moest wat getrimt worden. De kist heeft nog geen meter nodig om los van de grond te komen. De remkleppen boven op de vleugel doen goed hun werk. Zelfs als je te hoog binnen komt en de remkleppen gaan uit dan kun je nog steeds sterk aanduiken zonder dat de snelheid toe neemt Wel vind ik dat de kist traag reageerd op de rolroeren. ik heb richting meegemixt maar waarschijnlijk nog niet genoeg. Dit gaan we maar eens bekijken bij de volgende vluchten. Verder vliegt hij erg rustig en elegant. Toch ben ik heel erg tevreden over deze K8 en wij gaan er hopelijk een mooi seizoen mee tegemoet. Laatst gewijzigd door pboogaart; 27 februari 2012 om 18:23 |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
| Citaat:
Kijk maar hoe de grote jongens het doen.... Ontzettend mooie kist trouwens, en gefeliciteerd met de geslaagde maiden. Ik wens je veel plezier!
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |