![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #136 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 juni 2005 Locatie: Utrecht Leeftijd: 55
| Citaat:
Voorlopige eerste indruk: Gisteravond laat heb ik het ontwerp gezien. Niet echt bestudeerd!!! Wat me zo in de gauwigheid opviel was dat de spanwijdte van 2m00 naar 1m50 verkleind is, de koordes leken groter of even groot (vertekening omdat model altijd venstervullend wordt getoond?). Ik heb hem nog niet kunnen vergelijken met de vorige versie. Waarschijnlijk vanavond. Een (gevoelsmatige!!!) twijfel die ik heb is de profieldikte. De profielen zijn zo'n 8% dik. Dat is niet veel, vooral voor de roeren! Kunnen die de stuurkrachten wel aan? Hoe zit het met de fluttergevoeligheid? Ik ben bang dat ik daar geen beter antwoord op kan gaan geven dan "gevoel". Dirk. | |
| | |
| | #137 (permalink) |
|
Hier gaan we verder: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2444141
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #138 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 51
| Citaat:
Op hun website zie ik verschillende diktes staan. Jij hebt voor de dunste 32 mic gekozen. Ik twijfel tussen de 32 en de 75 mic. Scheurt die 32 mic snel? Ik wil het ook gaan uitproberen op een open structuur. vr gr Hans
__________________ Lipsmackin' Thirstquenchin' Acetastin' Motivatin' Goodbuzzin' Cooltalkin' Highwalkin' Fastlivin' Evergivin' Coolfizzin'....Methanol | |
| | |
| | #139 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Regio Utrecht Leeftijd: 45
|
30 mil is redelijk gebruikelijk voor schuim. Of dat geschikt is voor een open structuur betwijfel ik.
__________________ If less is more than I am everything ###Endless lift to you### |
| | |
| | #140 (permalink) |
|
Ik snij er een holte in voor een 8 mm koolbuis! Die komt over de middelste 4 panelen. Bijna 1 meter! De tippen krijgen dat niet (elk 25,7 cm spanwijdte). Dus die folie hoeft niet alles te houden. Ik denk dat het voldoende is. Dirk. |
| | |
| | #142 (permalink) |
|
Jij! wilt toch niet suggereren dat je op het puntje van je stoel zit te wachten omdat je niets meer te doen hebt?! Je hebt vast nog wel ergens eeen stuk of 10 opknappertjes liggen (die nog opgeknapt moeten worden!) LOL Dirk. |
| | |
| | #143 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Regio Utrecht Leeftijd: 45
| Citaat:
De ASW20 is eindelijk bijna af en krijgt volgende week de re-maiden. Salto romp is weer gefixt, ik wacht nog op de nieuwe vleugels die ik heb besteld. Het enige wat er dan nog wacht is de ASK14 en een Mosquito, oh ja en een FVK Skylark en dan ben ik door mijn vooraad heen....
__________________ If less is more than I am everything ###Endless lift to you### | |
| | |
| | #146 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: 's Gravenhage Leeftijd: 31
| Citaat:
__________________ FMT houtbouw Bird of Time 3m, Robbe Focus 3m, Multiplex Bonito 1.9m hotliner, Guppy 2, Salto H-101, 2,45m | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |