![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2009 Locatie: Bathmen Leeftijd: 15
|
Morgen komt die dan! Mijn eerste vintage zwever! Met ontzettend veel dank aan Douglas. Kijk nu al uit naar mooi weer om hem een keer te kunnen vliegen!
__________________ Multiplex Mentor (1,65)~Laser 3D (1,50)~Dynam Piper Supercub (1,07)~Simprop dädalus (2,33)~ En nog wat bouwprojectjes |
| | |
| | #107 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 augustus 2008 Locatie: Ootmarsum. Leeftijd: 49
| Citaat:
best een oudje dus.. Mooi, het kan mij niet oud genoeg zijn. Hij heeft inderdaad een mooie ruimte waar perfect een motor in kan. Als er een motor ingaat dan wel voorin, niet er boven op. Of ik dan een aparte spinner gebruik of de motoras ga verlengen ben ik nog niet uit. Dat zien we dan wel, eerst maar eens kijken of ie voor mij wordt .Goed weekend, Paul.
__________________ "Falling feels like flying, until you hit the ground'' .
| |
| | |
| | #108 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Nog even de data naar voren halen. De vraag aan Paulus en Douglas staat nog steeds; kiezen jullie nog even de zaterdag of zondag? Er is een tijdschrift wat onze kalender wil opnemen dus we moeten nu wel even spijkers met koppen slaan Voorlopig plan dd 27-1-2012: 6 mei Roden, uitwijk? 12/13 mei (moederdag....), organisatie Rick R 16 of 17 juni, "open" treffen in Vorden, uitwijk 7/8 juli. Hier zijn ook modernere zwevers welkom. Organisatie Paulus (Korhorn) 15 of 16 september Rosmalen, uitwijk 22/23 september, organisatie Douglas (SRS) Ook leuk om naar toe te gaan als je je verveelt: 9 juni 2e Stampe en oldtimer flyin Vught (uitwijk 16 juni) 2e Pinksterdag maandag 28 mei: open dag Columbia Boxmeer Overige Datums: 31 maart 2012 (F5J) 20 mei 2012 (F5J) 7 tm 14 juni (hellingvliegers?) 23 Juni 2012 (F5J) 18 augustus 2012 (F5J) 29 september 2012 (F5J)
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #110 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2005 Locatie: wichmond Leeftijd: 29
|
Zondag is mijn voor keur Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________ BIG JIM Sleper=OK / 4mtr Fox=OK / DG 1000=OK / Trex 600 n pro FBL=OK(1) / Trex 500 cf FBL =OK (0) / Trex 700 FBL =OK / Sposord by www.4rc.nl www.biggerplanes.com |
| | |
| | #112 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2009 Locatie: Bathmen Leeftijd: 15
|
Mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag. Moet de volgende dag weer naar school op de zondag. En ik weet niet tot hoelaat het doorgaat? Heb m'n broertje ook al aangestoken met het virus. Nog even een leuk vintage zwervertje regelen en dan kan hij ook mee. Als die genoeg ervaring heeft. Als iemand nog een leuk zwervertje heeft voor niet teveel houd ik me aanbevolen! Natuurlijk wel vintage anders kan die niet mee.
__________________ Multiplex Mentor (1,65)~Laser 3D (1,50)~Dynam Piper Supercub (1,07)~Simprop dädalus (2,33)~ En nog wat bouwprojectjes |
| | |
| | #113 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 januari 2011 Locatie: Ermelo Leeftijd: 53
| Citaat:
Ik heb hier nog een Spirit|spectra van great planes liggen, kan met en zonder motor gevlogen worden. Je mag hem gratis ophalen in Ermelo, of misschien via Arjan of zo? Zit wel een beetje werk aan rompje en stabilo, servo's inbouwen en je kan vliegen laat maar horen of je geinteresseerd ben groet Terence
__________________ http://sites.google.com/site/vintageglidergroup/ | |
| | |
| | #114 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Ik zag er pas nog eentje op het stationsplein in een vuilnisbak snuffelen. Was ouder dan 20, dus vintage...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #115 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 43
| ![]() Erg oplettend!!
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL |
| | |
| | #120 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2008 Locatie: Ootmarsum. Leeftijd: 49
|
Heeft er iemand toevallig het mobiele nummer van Paulus Korhorn voor mij? Ik had hem maar ben hem kwijt en hij reageert (nog) niet op mijn pb's. Graag per pb. Alvast bedankt, Paul.
__________________ "Falling feels like flying, until you hit the ground'' .
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |