![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Citaat:
Maw, bedankt voor de tips en het moet gek gaan lopen wil dit niet lukken.
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
| Citaat:
| |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Mooimooimooimooimooi. Ik neem aan dat er nu servo's in de vleugel zitten voor de rolroeren? Ik ben toch ook wel benieuwd wat je met het richtingroer hebt gedaan.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Dat gaat goedkomen. Ik weet nu wel waarom dat kromgetrokken is! Man, wat is dat onder spanning in elkaar gezet.... na wat puzzelen, demonteren, wat slecht is de prullenbak in enz... Wat er dan nog van overblijft gaat in de recycle. Sneak preview...
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... Laatst gewijzigd door SRS; 7 februari 2012 om 16:27 |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 januari 2011 Locatie: Ermelo Leeftijd: 53
|
Dat ziet er mooi uit Douglas, ben benieuwd naar het eind resultaat. groet Terence
__________________ http://sites.google.com/site/vintageglidergroup/ |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
De oorspronkelijke foto van het richtingsroer doet me sterk aan een propeller denken... Zitten er geen remkleppen in deze Baby?
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Nah, remkleppen niet nodig met zo'n richtingsroer toch? Maar nee, de Baby is/was niet voorzien van remkleppen. Hij is van krick en volgens mij worden die niet uitgevoerd met remkleppen. Ben wel benieuwd hoe het vliegt als de Baby klaar is.
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |