![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 43
|
erg mooi, zo'n camera!! Persoonlijk zou ik hem andersom monteren, hoef ik niet 10 minuten lang naar hetzelfde plastic gezicht aan te kijken...
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Lijkt me gewoon een motor kist met een flexibele vleugel
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2007 Locatie: Bennebroek Leeftijd: 44
|
Een paraglider wordt op dit moment gedefinieerd als een 'zweeftoestel zonder starre hoofdstructuur' Waar de paramotor onder moet vallen is in Nederland tot op de dag van vandaag onderwerp van discussie. Het hoort helemaal nergens bij en dat is ook de reden dat er bijna geen legale start en landingsplekken voor te krijgen zijn. Laten we de modelparamotor maar beschouwen als een 'gemotoriseerd zweeftoestel zonder starre hoofdstructuur' en een plaatsje bij de zweefvliegtuigen gunnen.. Groet, Patrick ps mooi model van de FB BulliX trouwens...! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |