![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
He mensen, mischien is het een leuk ideetje om een kaartje aan te maken en daar al jullie plekjes op te prikken? http://www.frappr.com/ Ik heb er zelf nog niet naar gekeken, maar t lijkt me wel leuk om in 1 oog opslag te zien of er leuke "hotspots" in je buurt zitten. :P
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2003 Locatie: Gent (B) Leeftijd: 30
|
goed idee.. maar de site hierboven is helaas niet accuraat genoeg Bvb alle hellingen van België onder "brussel" zetten is ook niet veel vooruitgang iemand die dit kan programmeren? of een bestaand alternatief? |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 februari 2004 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 28
|
Microsoft mappoint is geloof ik zon programma, daarmee kun je hele accurate kaartjes maken, zoals hier: http://www.wardrivemap.nl/mappoint/map.aspx Die is wel n beetje erg uit de hand gelopen, maar met een paar helling puntjes is et een stuk overzichtenlijker.
__________________ Geen KNVvL lid en toch gelukkig! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2003 Locatie: Belgie(west-Vlaanderen)
|
Windkracht 6 tot 7 uit het NW aan de kust "Wenduine" , dus ideaal om vandaag eens te gaan slopen met de "weasel". Na ongeveer 400gr lood onder zijn buik te hangen was hij te vliegen, zonder werdt hij gewoon over de duinen geblazen maar ja het kan tegen een stootje hoor. Na een uurtje vliegen begon het toch echt te hart te waaien, ben er dan maar mee gestopt voor vandaag, Maar toch eens leuk om te doen bij zoveel wind.
__________________ in a spin |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2003 Locatie: Belgie(west-Vlaanderen)
|
De duinen zijn afgezet met stekkerdraad maar je kan daar heel gemakkelijk geraken hoor via een trap die daar staat. De temperatuur viel nog mee, maar ik vlieg wel met zo'n zak om men zender.
__________________ in a spin |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 februari 2006 Locatie: Tweede Exloërmond Leeftijd: 46
|
Vanaf 5 aug. zijn wij 2 weken op vakantie bij 'de zandloper', dit is bij Julianadorp. Is daar goed te zweven? Zijn er dan meer hellingzwevers in de buurt? Wie gaat daar ook op vakantie?
__________________ |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 17 augustus 2005 Locatie: Abbega Leeftijd: 35
|
Ik vlieg regelmatig op de dijk in den helder...5 km verder. daar is vaak goed te vliegen....zeker met ozo en zzo is het oed vliegen. Aan de landzijde is het beter dan aan de zeezijde. aan de landzijde is de dijk een stuk stijler. misschien is het leuk om dan samen te vliegen, ik sta hier altijd alleen?
__________________ Het is de kunst van het weglaten. |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 februari 2006 Locatie: Tweede Exloërmond Leeftijd: 46
|
Kunnen we altijd eens proberen. Kijken we dan wel van hoe en wat. Voor mij is hellingzweven nieuw, dus maar verschillende zwevers meenemen. http://www.dakpannenhandelwestera.nl/Vliegtuigen.html |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 27 februari 2005 Leeftijd: 57
|
Ik las een mooi bericht op en Duits forum. "Kulttreffen auf Kuhgehren wg. Lawinengefahr abgesagt" Bijeenkomst is afgelast in verband met lawinegevaar door de sneeuwval!!! En wij maar klagen dat het weer hier slecht is. E-Zwever. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
Ben afgelopen week op verkenning geweest op de Sint Pietersberg (omgeving Maastricht). Aan de zijde van waarbij je uitkijkt op Kanne (richting Belgie) ligt een mooie helling waar pas geleden de ergste opstakels (bomen) uit de weg zijn geruimd. Veel ruimte om te vliegen en zeker met een westenwindje verwacht ik dat het daar uitstekend hellingzweven is. (Nu maar wachten tot m'n eigen bouwprojectje voor de helling voltooid is.)
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2003 Locatie: Echt Leeftijd: 32
|
Leuk! Moet ik ook nog maar eens gaan kijken. Enkele jaren geleden kon ik niets vinden op de Sint Pietersberg. Is deze plek wel vrij toegankelijk? Vroeger had ik ook een plek in Maastricht waar je met wat kleinere modellen goed uit de voeten kon. Maar dat was eigenlijk geen openbare plek. |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Guest
|
ik weet dat er bij westenschouwen gevlogen kan worden. ik heb 2x een tweetal mannen gezien die bezig waren met vliegen. maar bij ons in westenschouwen ( wij hebben er een vakatiehuisje) denk ik toch niet dat ik de juiste spot gevonden heb. kan iemand mij mischien vertellen waar er dan gevlogen word. ik dacht altijd bij de trap, de strandovergang bij de rotonde. mvg auke |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |