![]() |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Hallo voor 3 jaar geleden ben ik gestopt met modelvliegen,ik heb een jaar met de easystar gevlogen. Nu zoek ik een kleine zwever met electro prop met een spanwijdte van ongeveer 1.40 a 1.50 met kunstof romp. Wie weet daar een model in wat makkelijk vliegt. Groet Patrick. |
|
| | #3 (permalink) |
| Guest
|
Hay Maarten inderdaad een erg mooie zwever,heb je ervaring met de candy. En zag dat hij een V staart had is dat moeilijker te vliegen of af te stellen ,ik dacht eens iets gehoord te hebben. Maar het model lijkt mij zeker wat . Ik hoor het graag van je . Verder zag ik de protech topic 400 ook nog heeft iemand daar ervaring mee. Groet Patrick |
|
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
Heb helaas geen ervaring met de Candy, maar de geluiden die ik hoor lijken heel positief! Kijk hier maar eens naar http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/...ic.php?t=34238 Je ziet dat ik ook op zoek ben/was. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Callistic van Hoellein. Daar moet nog wel aan gebouwd worden. Veel succes met het maken van een keuze, hoe meer je hoort/ziet, hoe moeiilijker de keus |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |