![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
L.S. Zijn er ook hellingzweefspots in Overijssel en zo ja, waar precies? Natuurlijk heb ik al gezocht bij de topic over hellingzweefspots in Nederland/ Belgie, maar ben nog niets tegen gekomen. Ik ben erg benieuwd! Eric
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
En zijn er spots op de Holterberg? Of zijn die ook te zeer begroeid? Anders komen wellicht zandafgravingen in aanmerking?
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Misschien moet ik eens te rade gaan bij de para-/ hanggliders in de omgeving van het Universiteitsterrein... Of zijn er toch nog R/C hellingzwevers in Overijssel met een betere suggestie?
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Met de huidige technologie kun je prima een helling-zweef kaart van Nederland (en België) maken. Via www.frappr.com is dat mogelijk. Combinatie van Google Maps met een andere service. Zie www.f3k.nl/nieuws voor bijvoorbeeld een overzicht van alle DLG-ers in Nederland in dezelfde stijl. Ik ben zelf geen hellingzwever dus wie neemt het initiatief. Maarten? Leon
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 februari 2006 Locatie: Tweede Exloërmond Leeftijd: 47
|
Hallo, ik had al eens een poging gedaan. Gewoon om te proberen. Alle links werken nog niet. Eemshaven en Ohé en Laak wel. http://www.dakpannenhandelwestera.nl/zweefplekken.html Gr. Taco. |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Via Frappr.com is een stuk eenvoudiger.
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 februari 2006 Locatie: Tweede Exloërmond Leeftijd: 47
|
Ik neem dan aan dat je alle gegevens in één keer in moet voeren. Later wil dit niet meer? Ik heb dit nog nooit geprobeerd. Laat maar eens wat zien. Gr. Taco. |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
kijk op http://www.frappr.com/?a=showmap2&mapid=2745128 voor een voorbeeld van de DLG-ers.
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Het ziet er een flexibel systeem uit. Volgens mij moet het mogelijk zijn met de Add-button nieuwe locaties toe te voegen. Gezien het aantal postings inzake hellingzweven lijkt het mij een bijzonder goede investering. Wat is ervoor nodig om zoiets op te zetten?
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Nou, je registreert jezelf bij frappr Je maakt een nieuwe kaart aan (new Map) Voeg dan locaties toe. Gewoon effe experimenteren en oefenen. Moet vast lukken. Het is Theo ook gelukt Suc6, Leon
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |