![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 juni 2006 Locatie: Groot Ammers Leeftijd: 32
| Citaat:
__________________ Ik gebruik nooit Google, mijn vrouw weet alles. Landcapes by Jesse de Boom, on Flickr | |
| | |
| | #77 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 61
| Citaat: Zal nog eens kijken of er een vleugel voor te fabriceren is. Maar zeker niet klaar voor het VGT................ We zullen samen eens rond de tafel gaan zitten. Citaat:
Groeten, Jan-Hein.
__________________ Geluk: Een goede gezondheid en een slecht geheugen. Laatst gewijzigd door JHvdK; 15 oktober 2010 om 16:57 Reden: drukfout | ||
| | |
| | #78 (permalink) |
| Doen we Ja, precies. Dat is het woord. Dat je daar niet op komt
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Guest
|
mijn vleugel is gewoon recht net als wubbe zijn vleugel.... echt dezelfde... enkel is het profiel volledig vlak... de onderzijde loopt mooi evenwijdig met de gaatjes van de bussen waar de stalen pennen inkomen. terwijl je duidelijk op het profiel ziet, dat die lijn toch heel anders loopt! ik vind dit wel iets fascinerend... misschien eens experimenteren met een ander stel vleugels van iemand anders wubbe? |
|
| | #80 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 61
|
Leon, Vanmiddag heb ik nog een paar vleugels gekregen van de ASW-22 van Hans v. Z. Zien er nog prima uit, zijn voorzien van Graupner remkleppen. Het profiel is zoals boven beschreven. Misschien heb jij er nog wat aan? Groeten, JH
__________________ Geluk: Een goede gezondheid en een slecht geheugen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |