![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juni 2005 Leeftijd: 56
|
Wie kan me zeggen hoe ik het stabilo moet borgen, en wel zo, dat het niet van de twee pennen afschuift. Ik krijg alleser wel netjes op, maar beide delen schuiven er ook zo weer af. DanK!
__________________ Dragon, Mosquito, Cirrus, Parabola F5B, Flamingo, Flamingo Contest, Max Evo lll, Wonder, Dragonfly Strong, Assan 2.4GHZ |
| | |
| | #152 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 oktober 2006 Locatie: Haarlem Leeftijd: 61
| Citaat:
Heb ook wel eens gezien dat de stabilohelften aan de voorkant voorzien zijn van een stukje staaldraad/spelden en met een klein elastiekje bij elkaar gehouden worden. Is niet zo mooi. Voor de handige knutselaars: een soort van borgmoertje in de stabilohelften lijmen om de pen aan te kunnen schroeven. Succes, JH Laatst gewijzigd door JHvdK; 29 maart 2009 om 13:19 Reden: fouje | |
| | |
| | #154 (permalink) |
|
Heren, Dit weekend een aantal uurtjes geprutst en gesleuteld......... Stuurkabels liggen erin. In het midden de twee gaten dichtgemaakt. Alle naden geplamuurd en geschuurd. Achterkant alle pennen vernieuwd van stabilo. E.e.a. geplamuurd en in de primer gezet. Servo's een plekje gegeven en wel zo, dat de accu heel de romp door kan i.v.m. zwaartepunt. Koolstofmat is op de foto nu te zien Cockpit gestript en hier en daar verstevigd en geschuurd. Ben aan het bieden op EBAY voor een nieuwe kap. ( Graag niet meebieden!......... ![]() ![]() Het wordt mooi weer!!!
__________________ Dragon, Mosquito, Cirrus, Parabola F5B, Flamingo, Flamingo Contest, Max Evo lll, Wonder, Dragonfly Strong, Assan 2.4GHZ |
| | |
| | #156 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2008 Locatie: betuwe
|
Kees, hoeveel ruimte heb je tussen het motorschot (daar waar je de neus hebt afgezaagt) en waar het cockpit kapje begint? Bij mijn romp is er waarschijnlijk een nieuwe neus op gezet, en wil kijken of het allemaal gaat passen. Gr Harry |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Graupner Cirrus zum Fertigrestaurieren bei eBay.de: Segelflugzeuge (endet 29.03.09 19:27:42 MESZ) Harry, Dat is bij mij 8 mm. gr Kees
| | |
| | #159 (permalink) |
|
daar hebben we het over. Spinner is...................42 mm.
| | |
| | #161 (permalink) |
|
Heren, Zojuist op EBAY een nieuw cockpitkap gekocht voor de Cirrus. We zijn goed bezig!!! Al zeg ik het zelf.......
| | |
| | #162 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 56
|
Kees, hoe vaak komen er van die cockpitkapjes voorbij? ik kreeg de indruk dat je lang hebt moeten zoeken. Ik heb er ook een nodig die ik of zelf ga maken of probeer te kopen. Veel geluk met jou cockpitkap. Ik zag op de foto's dat je wel het freempje al had.
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club |
| | |
| | #163 (permalink) |
|
Hoi Willem, Ze staan er zo af en toe wel op. Ik heb er vaker eentje gezien. Goed in de gaten houden dus. Ik heb het freempje en ook de kap. Alleen die is wat beschadigd. Ik wil deze Cirrus zo perfect mogelijk restaureren en daar hoort dan voor mij dit keer een nieuw kapje bij. Als je wilt, kun je mijn huidige oude kapje hebben. Hij is groen en zoals gezegd niet in nieuwstaat. mvg Kees
| | |
| | #164 (permalink) |
|
Heren, Ik twijfel.................spoilers in de cirrus of niet? En..........met spoilers, trim je dan het hoogteroer iets down wanneer je de spoilers uitzet? Uw mening graag!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |