![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #421 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 43
|
@Maarten: 2x Pb...
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL |
| | |
| | #422 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 43
|
nog even off topic... Hier is ie (de K1) vliegend te zien... ![]() Kanaal van wimhesse - YouTube Grt, Louis
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL |
| | |
| | #423 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Regio Utrecht Leeftijd: 45
|
Louis bedankt voor al je aanvullingen en extra info per pb Inmiddels ben ik al wat verder. Fred Marie van GliderIreland heeft een tekening van een Ka3 in schaal 1:3 en er is ook een freesset voor een schappelijk prijs. De freesset van de Ka1 van CNC Bayern in schaal 1:2,5 is ruim € 700 en dat vindt ik echt te veel. De Ka3 lijkt veel op de Ka1 alleen is de romp niet ingedekt. Scheelt weer in gewicht. Omdat de 1:1 kist een span van slechts 10 meter is die Ka3 dan slechts 3,33 meter. De romp is wel kolossaal. Ik heb inmiddels via E-mail contact met Fred en die Ka3 bouwt wel lekker weg. Een andere optie is de Ka4 in schaal 1:3,5 , Neckar Verlag heeft daar een mooie tekening van. Iets bewerkelijker maar ook goed te doen. Hmm ik zal maar een nieuw draadje starten voor mijn volgende project
__________________ If less is more than I am everything ###Endless lift to you### Laatst gewijzigd door MaartenX; 18 augustus 2011 om 22:45 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |