![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #215 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Ik denk dat dat geen probleem hoeft te zijn. Er zit in een Uhu altijd flink wat lood. Met 2 servo's van 3 gram, een licht ontvangertje en een klein accuutje kom je een heel eind zonder dat het erg zwaar wordt. Zeker als je de aansturing van de vlakken maakt zoals in een DLG (torsieveertje en single-pull) Er zijn immers ook gewoon RC-Uhu's die precies dezelfde vorm hebben als de vrije vlucht modellen Uhu
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #216 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juni 2006 Locatie: Zutphen Leeftijd: 37
|
Het lijkt me echter lastig om die in het originele rompje te prutsen? Behalve dus op de manier die ik aangaf maar dat is niet echt fraai.
__________________ Simprop Daedalus - Carrera Favorit - Igra Air Fiesta - Tamiya Ford Bronco - Syma s026 |
| | |
| | #217 (permalink) |
|
Niet als je het met een enkel draadje Kevlar doet. Dat knoop je aan een dun staafje, prik je door de huid en breng je naar voor of achter. Of je laat het buitenlangs lopen, ook geen probleem. Aan de originele timer zit ook een draadje van voor naar achter. Daar kun je de eerste servo al zo aan vast knopen
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #218 (permalink) |
|
De Uhu op de huckepack, gevlogen door Coen. De vliegtijd doet geen recht aan de Uhu, Coen is meer van de aerobatics (wat trouwens prima wil met een Uhu) dus die was steeds rap weer aan de grond
| | |
| | #219 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2010
|
Citaat van PH-AJH: Jammer trouwens dat de bouwbeschrijving enkel in het Duits, Engels en Frans is. Mijn zoon kan goed lezen maar dit is iets te hoog gegrepen. Voor PH-AJH is het rijkelijk laat, maar voor degenen die met zoon of dochter dit leuke model willen bouwen, heb ik een nederlandse vertaling in Word-format. Stuur me een mailtje ( r.berge@xs4all.nl ) en ik zend je de documenten als bijlage. |
| | |
| | #220 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2011 Locatie: Capelle aan den IJssel
|
En hier hangt dan weer een RC-UHU (bijna) vliegklaar. Moet nog wachten op een Lipo en een ontvanger uit China. Én op goed weer om voor het allereerst een RC vluchtje te gaan maken. 35 jaar geleden ook eens een UHU (met timer) gebouwd, heeft met een handstart vast wel eens meer dan 15 seconden gevlogen Prima, zeer compleet en leuk bouwpakket!! (sommige dingen verleer je dus niet) .UHU speed300 motor, 10A BlueArrow ESC w/BEC, 2SLipo, FS6CTB Volgende bouwplan gaat een Multiplex Mentor worden. Eerst even jarig worden.. |
| | |
| | #221 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
|
Ik heb mijn "kleine UHU" weer eens van zolder gehaald. Ik wil hem motoriseren. Heeft iemand nog een motorgondeltje met of zonder moror liggen?? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |