![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Ziet er wat mij betreft oud genoeg uit Het is in ieder geval geen nieuwe GFK Carbon-tech ARF uit China. Join the club
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #155 (permalink) |
|
Zo, dat was gezellig daar in Kampen Harry (2), Jacob (2), Jan-Hein (2), Bruno (1), Leon (1), Robert (1), Raymond (2), en Lyckele (2): voor jullie heb ik stickertjes gereserveerd. Stuur me als je daar gebruik van wilt maken even per PB je adres, dan stuur ik ze op. De aantallen die achter je naam staan heb ik apart gelegd, gebaseerd op het aantal vliegtuigen dat je hebt aangemeld. Minder kan wel, meer nu even helaas niet. Sjors en Jako, jullie zie ik binnenkort dus dan krijg je ze. Anderen moeten even geduld hebben tot ik weer nieuwe ga maken. En zwaaaaar!
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #156 (permalink) |
|
Ook nog een aanmelding erbij trouwens Harry (return) Graupner Mosquito en airtronics cadet-UT1 40mhz kanaal 90 Jako (Jakkie takkie) Graupner Ultra Fly, Multiplex Alpha-h, Cirrus, kanaal 78 (oeps Bruno...), hoogstartlijn Kees (pl119) "Graupner Mosquito" Kanaal 74 Arjan (PH_AJH)"Graupner Cirrus" "Simprop Hurricane" "Merlin's Magic" kan 67 (evt kan 73) 2x hoogstart: tot 800 en tot 1500 gram. George (sjors4x4)"Gentle Lady" "Dädalus?" "Hi Fly" kan 72 Jacob Bos (jacobbos) "Graupner Mosquito" "ASW 15 van Hegi?" 2,4 Ghz Jan Hein (Jan-Hein)"SAGITTA 900" "Drifter"", Riser 2 m" kan 65 en synth.35 Bruno (Bruno van Hoek) "Dandy" (1972) kan 78 Gerhard (gait) Motorspatz L3 Wanitschek (ca. 1980 ?)kan 281 Leon (Wubbe) Sniff (ca. 1983), kanaal 282 Robert (robert14) multiplex Morits (ca 1989) kanaal 53 op de 40mhz Raymond (Fotor) Sagitta 900, Grunau Baby, synth 35 MHz Wim(Willem P) Robbe Tonga, Mus replica Kan 68, 72, 78 Melvin Damen (PH-MEL) Multiplex Alpha, Gentle lady, Kan. 68 Fred Damen (Niet op dit forum nog) Multiplex Alpha, Kan. 62 of 75 Lyckele Govers (Vw4style) Milan van Carrera. (1975??) Kan 80 Guy (Gurodewa) E-spatz Kan 79 Dennis (Meylink)"SAGITTA 900" "SAGITTA 600" "Simprop Hurricane" kan 64 + 285 en lier Peter (van Hangar Modelbouw) Graupner Uhu? Kanaal ?
| | |
| | #157 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
|
Mijn adres heb je nog als het goed is!?? Was het gezellig in Kampen?? Gr
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| | #158 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 56
|
JA JA het was leuk om wat gezichten te zien en te spreken van mensen met wie je kontakt hebt via internet zeker als ze de zelfde "taal" spreken. De stickers van Arjan zien er ook erg mooi uit. 17 mei duurt nog zo lang mvrgr, Willem
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: Gorredijk. FRL Leeftijd: 46
|
dat jullie het leuk hebben gehad. Misschien nog eens in het vroege voorjaar doen? Kan een ieder gelijk zien wat dan de vorderingen zijn. Jacob Bos PS Sinterklaas was ook wel leuk |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: 't harde
|
Het was gezellig bij Peter in Kampen gr Gerhard
__________________ recycling is een kunst na een crash Laatst gewijzigd door gait; 29 november 2008 om 19:45 |
| | |
| | #161 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juni 2005 Leeftijd: 56
|
Jazeker, het was erg gezellig! Peter ( Hangar ) komt ook met een UHU. Jammer, dat er niet meer vliegers waren.....................hopelijk is dit op 17 mei anders!
__________________ Dragon, Mosquito, Cirrus, Parabola F5B, Flamingo, Flamingo Contest, Max Evo lll, Wonder, Dragonfly Strong, Assan 2.4GHZ |
| | |
| | #162 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juni 2006 Locatie: Zutphen Leeftijd: 37
|
@Vjete: volgens mij bestaat de kit van lenger al heel lang. Die van jou schat ik oud genoeg
__________________ Simprop Daedalus - Carrera Favorit - Igra Air Fiesta - Tamiya Ford Bronco - Syma s026 |
| | |
| | #163 (permalink) |
|
Ha, even ter overweging; ik wil eigenlijk niet een soort ballotage-commissie zijn die bepaalt wie wel en wie niet mogen komen. Mijn insteek is: een gezellige dag met mensen die het leuk vinden met oudjes te vliegen. We hebben in het begin gezegd "minimaal 20 jaar oud" maar we gaan echt niemand weigeren. Probeer de geest van het idee een beetje te snappen en schrijf je lekker in. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Er staan nu al echte juweeltjes op de lijst en als er een paar randgevallen bij zitten stoort mij dat absoluut niet. Kom alleen niet aan met je CM Discus Pro of Easyglider, dan is het allang best Als iemand bezwaar heeft tegen deze stelling hoor ik het wel.....
| | |
| | #164 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juni 2005 Leeftijd: 56
|
Het is duidelijk wie wel en wie niet: Citaat eerste Pagina van dit draadje: -------------------------------------------------------------------------------------- Onder “oud” verstaan we modellen die minstens 20 jaar geleden al verkrijgbaar waren. Een nieuw gebouwd model is geen probleem, als het basisontwerp maar oud is. Er mag niet gevlogen worden met brandstofmotoren. Gebruik van een lier of hoogstart is toegestaan maar dan dient men zelf voor materiaal te zorgen. Slepen met electro-sleepvliegtuigen kan niet wegens gebrek aan ruimte. -------------------------------------------------------------------------------------- Voldoe je niet aan deze voorwaarden dan doe je dus niet mee.
__________________ Dragon, Mosquito, Cirrus, Parabola F5B, Flamingo, Flamingo Contest, Max Evo lll, Wonder, Dragonfly Strong, Assan 2.4GHZ |
| | |
| | #165 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2008 Locatie: betuwe
|
Hallo collega vliegers, helaas kon ik niet aanwezig zijn afgelopen zaterdag. Ik ben donderdag vroeg vertrokken naar Munchen, en ben net 2 uur terug. Hopelijk komt er nog een meating voor mei 2009. Gr en suc6 met bouwen. Harry |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |