![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
|
Na mijn Eon 600 werd het tijd voor een nieuwe zwever die ik vandaag voor mijn birthday heb gehad ( van mijn lieve vriendin ) . Vorige week besteld bij Hollein en nu al binnen!! De inhoud ziet er goed uit, alles is netjes verpakt. Libelle "A 380" Elektro (Holzbausatz) Het pakket ![]() De doos ![]() Inhoud ![]() ![]() Du ik ga jullie de komende dagen, weken op de hoogte houden van het bouwen!!
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! Laatst gewijzigd door vw4style; 8 september 2008 om 16:46 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Zo hé! Jij hebt de smaak ook aardig te pakken... Veel bouwplezier, deze ga ik zeker volgen.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Haha ja inderdaad! heb er zin in, nu alleen het weer nog Gr
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
De delen zijn CNC gefreesd, dus alles is opmaat gesneden. Gr
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Lid sinds: 15 juni 2008 Locatie: betuwe
| Citaat:
Ziet er goed uit!! Citaat:
Wat ik kan zien, ziet het er erg strak uit........... Gaan we volgen Succes met de bouw. Gr Harry | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Indd in de 2 zakjes zitten de ribben! Alles past perfect in elkaar, heb net alleen een iets groter servo plankje moeten maken omdat de bijgeleverde te klein is voor mijn servo's Gr
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 29 december 2006 Locatie: Wateringen Leeftijd: 44
|
Hai, Als eerste gefeliciteerd natuurlijk, Deze zwever staat ook al een tijdje op mijn verlang lijstje. Meteen een abotje dus maar suc6 met bouwen Ferdy
__________________ Never look down on someone unless you're helping them up !! |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Het is een perfecte kit voor de beetje gevorderde (denk ik) Maar het bouwt wel strak en mooi. Ik ga de romp met G4 en glasmat doen, krijg je en super sterk en (al hij een kleurtje heeft) mooi resultaat! De G4 is al besteld en krijg ik morgen binnen. De set-up; Typhoon 15/13 2 x Hitec GS-81 Schulze slim regelaar 3cellen pakket 2200 mah 25C 11*6 of 11*8 prop
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2004 Locatie: evergem Leeftijd: 66
|
ook een goed verslag Libelle A380 und Fotos - RC-Network
__________________ NO WIND NO FUN |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 23 februari 2004 Locatie: 't harde
|
Hi Lyckele, van harte met je verjaardag. Leuke zwever zul je ongetwijfeld veel plezier aan beleven. De motorisering is prima met de typhoon 15/13. Alleen in combinatie met de 3 cellen lipo is het verstandiger om een 10 x 6 te monteren. De opgave van HET RC is i.c.m. 8 cellen en je komt nu op een hogere spanning uit. Deze aandrijving heeft oorspronkelijk op de EON 600 gezeten en voldeed prima. De 11 x 6 prop zorgde voor een warme tot hete motor.... Succes met de bouw.
__________________ recycling is een kunst na een crash |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Hey Gerhard bedankt, Ik heb vandaag 2 setjes 11*6 binnen gehad. dus die gaan er ook op. de 11*8 is indd te. Ook de G4 is binnen! Gr Lyckele
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |