![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2008 Locatie: betuwe
|
Willem, Uit de terug gevonden jaargang van Hobby Buletin heb ik wat prijzen genoemd. Ik heb niet gezegt dat ik informatie heb over de Stratos........... Het ging over de prijzen die betaald werden in 1976 voor de bekende bouwdozen. Mocht ik iets tegenkomen, zal ik je mailen. Gr Harry |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 56
|
Thanks, dat betekend dat de Stratos in iedergeval in 1976 al op de markt was! Dus oud genoeg voor het Vintage Treffen.
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club Laatst gewijzigd door Willem P; 9 maart 2009 om 22:22 |
| | |
| | #153 (permalink) |
|
Hee mannen, ik heb dit draadje al een tijdje gevolgd, maar nu waag ik er eens een berichtje aan. Afgelopen zaterdag heb ik een partij modelbouwspul overgenomen, en wat denk je ... Er zit een Graupner Mosquito bij Rompje is in redelijke staat, het ene vleugeldeel ook, het andere heeft (flinke schade). Maar goed, dat is een kwestie van repareren Ik ga het draadje nog eens van pagina 1 af opnieuw doornemen, dan kan ik er vast een beetje inkomen. Ik heb echter nog geen tekening, dus dat zal nog even zoeken worden ... Harry, er staat dat je in de Betuwe woont. Ik woon in Eck en Wiel en vlieg bij de Betuwse Modelvlieg Club. Waar vlieg jij ? Misschien kunnen we (later) eens afspreken om beide Mosquito's uit te laten Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #154 (permalink) |
|
Hallo Menno, Leuk dat je ook een Mosquito hebt en gaat opknappen. Ik kan je de tekening mailen. Heb hem digitaal van Jakkie Takkie gekregen. (zal geen bezwaar hebben als je er gebruik van maakt) Het is wel 10mb, dus je mailbox moet er wel tegen kunnen. en mocht je een cockpit kapje willen........... wel van een PET fles....... Ik had een veldje voor de deur.............is inmiddels aardig vol gebouwd. Ben eigenlijk opzoek naar een veldje waarvan de eigenaar toestemming geeft er te vliegen. Ik zie dat het veld waar je vliegt bij Lienden ligt. Ziet er goed uit. Lijkt me leuk om samen te vliegen. Hou ons op de hoogte van de vorderingen. En..................als je vragen hebt............altijd bereid ze te beantwoorden.(zover mogelijk.....) Gr en sux6 met de reparatie/herstel. Harry |
| | |
| | #155 (permalink) |
|
Hoi Harry, in een tekening ben ik zeker geinteresseerd, ik zal even een pb sturen met m'n mailadres. We hebben een leuk veld nabij het bungalowpark Lingemeer, als je in de buurt woont zou ik zeggen kom eens kijken. Het vliegseizoen staat weer voor de deur Ik ben van plan de Mosquito op te gaan kanppen, zou m'n eerste zwever(tje) worden. Als je het goed vind post ik zo nu en dan wel m'n vorderingen. Mocht je bezwaar hebben, dan open ik wel een eigen topic. Grtz, Menno
__________________ My Hangar: Last Down XL V3, Ucellino, Toni Clark Piper PA18, DH82a Tiger Moth, Cessna L19 Birddog, Big Lift, Piper J3 EP, & Honeybee FP V2 | |
| | |
| | #156 (permalink) |
|
Om een poging de Mosquito "op te leuken" met de sticker welke ik van Jako heb gekregen, blijkt dat stickers lijden aan veroudering. Nadat ik de sticker in lauwwarm water had gelegd, gebeurde er iets verschrikkelijks.................. ![]() De sticker loste op in ontelbare stukjes. De mosquito moet nu door het leven zonder deze mooie versiering......... Ik zal morgen een foto plaatsen van de nu compleet afgebouwde Mosquito. Gr Harry |
| | |
| | #157 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juni 2005 Leeftijd: 56
|
ik helaas ook Harry. Precies hetzelfde. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
__________________ Dragon, Mosquito, Cirrus, Parabola F5B, Flamingo, Flamingo Contest, Max Evo lll, Wonder, Dragonfly Strong, Assan 2.4GHZ |
| | |
| | #158 (permalink) |
|
Hallo Kees, Helaas is deze mooie sticker niet voorbestemd om mee te vliegen........... Vandaag heb ik de propas, spinner en prop (9x7 en 9x6) binnengekregen. Heb vanavond alles geinstalleerd. Romp loopt mooi over in de spinner (36mm). Rest alleen nog om wat PTT elastieken te scoren om de vleugels op de plaats te houden. Behoudens wat schoonheidfoutjes ziet het er leuk uit. Nu nog een rustige avond om de maiden te doen.............. Morgen komt de foto van deze mooie dame................. Gr Harry Laatst gewijzigd door return; 17 maart 2009 om 18:17 |
| | |
| | #159 (permalink) |
|
Na noeste arbeid is het gelukt..........een nieuwe oude Mosquito........... ![]() Helemaal klaar voor 17 mei. Er moet natuurlijk wel een maiden gedaan worden. Hopelijk is het a.s. weekend een beetje weer, en is er een fotograaf beschikbaar.......... gewicht:........1060gram Motor:...........binnenloper Diamond IL2845/1300 Prop:.............9x5 of 9x7 accu:............3s1p 1550mAh Gr Harry |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 56
|
Proficiat Harry....hij ziet er gelikt uit...en dat gewicht valt ook niet tegen! Succes met de maiden ps , nog wel heel zien te houden tot 17 mei
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club |
| | |
| | #161 (permalink) |
|
Hoi Harry, dat ziet er goed uit Wat betreft je sticker, hier op het forum zit ene Johan. beter bekend als plotterwelt, als je hem een pbtje stuurt met de afmetingen en een foto van de naam Mosquito kan hij ze waarschijnlijk wel namaken. Hij heeft een (snij)plotterbedrijf, heeft mij ook al eens uit de brand geholpen. Mag ik zo vrij zijn je een pbtje te sturen met mijn mailadres ? Je boodt me een digitale kopie van de tekening aan, die zal ik hard nodig hebben Grtz, Menno
| | |
| | #162 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Mooi zeg Harry! Je stickers voor je Cirrus komen er binnenkort aan, doe ik er de laatste VGG sticker bij. Je Mosquito heb ik toegevoegd aan het fotoalbum
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #163 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juni 2005 Leeftijd: 56
|
Heel mooi Harry! Complimenten! Jammer, dat ik dit weekend niet kan..................waren we samen omhoog gegaan! Veel succes en............dit gaat helemaal goedkomen!.
__________________ Dragon, Mosquito, Cirrus, Parabola F5B, Flamingo, Flamingo Contest, Max Evo lll, Wonder, Dragonfly Strong, Assan 2.4GHZ |
| | |
| | #164 (permalink) | |||||
|
Allen bedankt. Citaat:
slik.............had je niet moeten zeggen.............. Citaat:
Hij is onderweg. Laat even weten of het gelukt is. Citaat:
Komt goed uit. Waarschijnlijk gaat de Cadet er af en komt er een Cirrus bij.................Er komt tenslotte een afgevaardigde van Grauper......... Alvast bedankt voor de VGG sticker. Citaat:
Citaat:
Komt allemaal goed. Spreken nog wel wat af............ Gr Harry | |||||
| | |
| | #165 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: Gorredijk. FRL Leeftijd: 46
|
Mooie kist Harry! Nu samen met Kees (PL119) wachten op het moment om de 3 Mosqetiers de lucht in te zien gaan! Lijkt me prachtig om te zien en horen, 3 van die zoemende beestjes. Jacob |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |