![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juli 2006 Locatie: Antwerpen /Berchem Leeftijd: 55
|
Ik ben al een tijdje op zoek naar een (Belgische) club waar men ook zwevers sleept en dit omgeving Antwerpen. Zelf bezit ik momenteel een prachtige Discus 2C 4,5m die nog nooit gevlogen heeft bij gebrek aan een sleper. Dit jaar heb ik reeds enkele malen naar "De Condors" in Brecht gaan kijken en dit is mij zeer goed bevallen, uitgezonderd ik er zelf niet kon vliegen daar ik nog geen lid was. Eén van deze mensen daar (was toen al einde seizoen) had mij toen aangeraden om eens een mailtje naar het bestuur te zenden met de vraag om lid te worden.Echter geen enkel antwoord ontvangen... Is er misschien hier iemand op het forum van deze of een andere club die mij kan helpen aub ?
__________________ X650V 4 Carbon |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Slordig, op zijn minst. Bellen? Bestuurslid op het veld aanspreken?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Guest
|
@ ron. ik vlieg in de club M.A.C.H. in herentals... het ligt tegen het kanaal "bocholt-herentals" en het is daar een supergezellige boel een echte zweefclub. ik denk dat we van de 100 leden wel met 70 zwevers zijn. op andere clubs heb je vaak helis enz, maar die zie je bij ons noooit. in schaffen is ook nog een club. maar daar vliegen ze alleen int weekend. bij ons mag je van zons op tot zons ondergang zweven. en zaterdag en zondag is er een sleper en of hukkepak. anders ook altijd een lier of 3 ter beschikking. alleen door de week is de kantine open bij goed weer (zomers en int najaar op goeie dagen. in het weekend zowieso, dus bij koude kan je je verwarmen aan de kachel. je kan ook zonder probleem bellen naar de slepers, door de week, of je samen ff kan vliegen... als je interesse hebt stuur je maar een persoonlijk berichtje. dan bezorg ik je de nummer van een bestuurslid. |
|
| | #5 (permalink) |
| Guest
|
@ron Model Aero Club Herentals vzw - VML nr. 33 dit is de link van onze clubsite, dan zie je ook al wat meer. en je kan bij bestuur de nummers en mail adressen vinden. zo kan je makkelijk contact opnemen hopelijk vind je een toffe club, bij ons is er in ieder geval sfeer genoeg |
|
| | #6 (permalink) |
| Guest
|
De Condors heeft momenteel een ledenstop, dat heb IK je ook al vermeld. Je stuurt geen mail naar HET BESTUUR maar naar de secretaris. Dat je niet onmiddellijk antwoord gekregen hebt op je vraag kan misschien te maken hebben dat onze sekretaris soms wel eens voor zijn werk in het buitenland zit? Niet iedereen zit altijd achter zijn pc te wachten op een mail Ron. Veel succes met het zoeken naar een club. Peter Vanlanduyt bestuurslid |
|
| | #7 (permalink) |
| Guest
|
@3W beetje minder arrogant kan ook... ron zoekt gewoon een toffe club om bij te zweven en PLEZIER te beleven. moet je zeker niet bij een club gaan waar je van die bestuurleden hebt, ron. "het blijft een hobby" en doe je lekker waar JIJ zin in hebt... doe maar op t gemakje bij ons zijn er veel antwerpenaars die vliegen, omdat ze bij ons de sfeer tof vinden, vrienden onder mekaar, soms een vliegvakantie in frankrijk met het bestuur en 20 andere leden, lekker op camping, avondje uit. hellinkje meepikken overdag |
|
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juli 2005 Locatie: Gierle, Belgium Leeftijd: 29
|
Ron heeft al een tijdje een vaste vliegclub
__________________ Misquotation is, in fact, the pride and privilege of the learned. A widely- read man never quotes accurately, for the rather obvious reason that he has read too widely.Seaslugs |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
@Firefox Dank je Firefox voor uw vriendelijke uitnodiging ,ik stel dit zeer op prijs en wil zeker graag lid worden. Ik kom in het voorjaar zeker eens kijken hoor.Zal ik best telefonisch of met mail een aanvraag bij uw club doen ? ps mijn nickname is mcenet, niet Ron
__________________ X650V 4 Carbon Laatst gewijzigd door mcenet; 14 november 2008 om 17:43 | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
In het algemeen, als iemand/overheid/bedrijf/club/etc mij een e-mail adres geeft, of op site heeft staan, dan verwacht ik dat het elke dag gecontroleerd wordt, hoogstens om de twee dagen. Anders is een brief net zo snel. Ik zoek geen club, de topicstarter zoekt een club. Bovendien, de laatste keer dat ik vloog is alweer ruim 15 jaar geleden.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 14 november 2008 om 17:35 | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
|
@Firefox Ik heb het aanvraagformulier op de website reeds gevonden hoor, ik ga er direkt gebruik van maken zie. Nog eens bedankt groetjes Marc @Ron 100% gelijk ,ik had bijna 3 maand geleden een mailtje gestuurd waarop niets ontvangen. Ik neem gerust aan dat er momenteel een ledenstop is ,dat had deze persoon toen ook gezegd. Iemand anders had mij toen aangeraden om eens een mailtje te sturen. Daarin heb ik gewoon beleefd gevraagd of er volgend jaar misschien de mogelijkheid inzat, niet meer niet minder. Tja vriendelijk zijn is meestal gratis , als bestuurslid blijkbaar niet, dit zegt veel over de club.
__________________ X650V 4 Carbon |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
wij vliegen ook t hele jaar door... ik zou dus zeggen, met een mooie najaarsdag of winterdag is de kantine in de weekends ook open. maar ik ga deze winter meer hellingvliegen denk ik zoals zondag sorry dak je ron noemde |
|
| | #13 (permalink) |
| Guest
|
@ Firefox, En binnenkort, 7 december, na de bestuursvergadering, komt er een nieuw lid bij Dit liet rudi(liekens) mij weten. Ik vind het erg tof dat ik al zo snel lid kan worden. Gewoon nog eve de centjes binnebrenge en dan iis het geregeld:d Groete Jan |
|
| | #15 (permalink) |
|
Tip voor bestuurderen: * geen eigen prive e-mail adres gebruiken maar * als club eigen domeinnaam heeft daar de adressen van gebruiken. Bijvoorbeeld bij www.rmvc-cumulus.nl zou je deze adressen kunnen maken sekretaris@rmvc-cumulus.nl Gebruik functienamen, geen persoonsnamen anders moet je die steeds wijzigingen. * Of iets als GMail: sekretaris-rmvc-cumulus@gmail.com, voorzitter-rmvc-cumulus@gmail.com * Aliassen aanmaken. Bij vakantie: autoreply gebruiken, of doorsturen met autoforward, of andere bestuursleden in laten loggen. Je kunt het ook zo instellen dat je de berichten in Outlook of Thunderbird kunt lezen. Mogelijkheden genoeg. Het lijkt me vervelend als je door onhandig e-mail gebruik mogelijke nieuwe leden mist. Ik wil/kan er wel mee helpen.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 14 november 2008 om 19:37 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |