![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 november 2008 Locatie: Belgie ,Kortrijk Leeftijd: 27
|
Laten we het hopen |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 november 2008 Locatie: Belgie ,Kortrijk Leeftijd: 27
|
jep,normaal zaterdag maiden Laatst gewijzigd door Sukhoi; 15 januari 2009 om 21:09 |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Guest
|
dat is wat wij supergraag horen kan je hem ook gewoon opgooien? en zoja hoelang vlieg je dan? secondje of 10 ofzo? zoals ik al zei dacht ik wel dat het goed zou luistere.... normaal is da allemaal al goed uitgetest door de makers eh hopelijk snel wat fotos of filmpjes. |
|
| | #36 (permalink) |
|
zal normaal volgend weekend filmpje knutselen |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
| Citaat:
Als je 'm op de helling wil vliegen moet dat we dik in orde zijn...
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 | |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
misschien eens verder lezen dan je neusje lang is blijkbaar reageert hij goed op de uitslagen. en het is denk ik een kistje tot 3beaufort... dan mag het al wat slomer zijn | |
|
| | #40 (permalink) |
|
dacht in eerste instantie ook dat het niet echt ging vlotten in de bochten,maar was erg verrast |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Guest
|
mijn mening? ik denk dat een toestel als zwever, het best geschikt voor beginners, een zwever van 2meter tot 3meter is. met veel Vstelling in de vleugel, en alleen staartsturing... een toestel zoals de AMIGO 3 is een schitterend toestel, dat je ook nog eens makkelijk zelf kan bouwen. natuurlijk moet je een beetje inzicht hebben in het plan lezen. maar ik heb een soortgelijk toestel gebouwd als eerste toestel, en dat ging super, en het vliegt nog eens wonderlijk ook dus kort samengevat... neem een degelijk toestel ipv een discusje |
|
| | #43 (permalink) |
|
Ik zou inderdaad ook voor een grotere zwever gaan,2meter ofzo. De discus is wel een leuk toestel,maar herstelt niet zo maklijk van een verkeerde input... Amigo vliegt idd super,of een kistje van BMI ofzo, keuze genoeg |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2005 Locatie: Den Haag (lid GMVC) Leeftijd: 39
|
Semi-offtopic: Graupner heeft de kleine Discus werpzwever verbeterd; ander zwaartepunt, andere instelhoek en andere canopy
__________________ “You’re gonna need a bigger boat" Calmato Sport / het nodige schuim / Funcopter / GURU-Z 300 / V120D01 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |