![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
| Citaat:
precies weet ik niet maar denk ongeveer 1700 gram ofzo?
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Robert, dat klinkt zeker goed Sterker nog, voor dat geld kun je bij lange na niet met de auto die kant op.... Moeten we wel even kijken hoe al die zooi mee te krijgen in het OV Ze zien ons aankomen met 3-4 toestellen per persoon... In ieder geval mee: - autoaccu (voor laden, tenzij er daar meer mensen zijn en dat geregeld is) - koffer met zender, accu's, lader, lijm en andere toebehoren - koeltas oid met eten, drinken en andere benodigdheden - vliegtuigen... Veilig verpakt. Dan is de vraag, hoe mee te nemen, waar uit de trein stappen, komt er dan een bus in de buurt (ook op zondag bijvoorbeeld?) en hoe lang moeten we dan nog lopen met 20 kilo toebehoren
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 55
|
Via internet kan je heel de route van huis naar LVS laten plannen trein bus trein enz . via 9292ov.nl: OV-reisinformatie en routeplanner voor bus, trein, metro, tram en veerboot Zie ik mijn zoon ook wel eens doen
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club |
| | |
| | #34 (permalink) |
|
ik heb hier ook wel een paar accu's van 7Ah. op een zon accu laden we met drie man een hele dlg wedstrijd zonder problemen, daar kan ik er wel twee meenemen. ik neem als ik heenga een zwever mee van 2.5 meter, een dlg en een zagi denk ik. is wel te doen denk ik ik heb nog zon grote bruggertas liggen waar ik mijn zender en al in kan doen.
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
Willem, dat is een handige site Robert, ik neem aan dat we een dag uitzoeken dat ze zeg maar niet om ons heen van de duinen af snowboarden
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
net even gekeken op 9292ov en ze hebben het over 46 minuten lopen, dat wordt me iets te veel EDIT: mail me voor verdere planning of afspraken even op [emailXXXXXXXXXXXXXX@msn.com[/email] dat is ook tevens mijn msn adres
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl Laatst gewijzigd door robert14; 14 december 2008 om 22:40 |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Bus gaat niet werken. Die komt bij lange na niet bij het strand. Je zult iemand in de buurt moeten regelen die je op kan halen (ik bijv). Dat komt vanzelf als er een datum wordt afgesproken. Laden heb ik op het duin nog nooit gedaan. Je vliegt zonder motor, dus die trekt niets. En zeker als je meerdere vliegtuigen meeneemt vlieg je echt geen accu's leeg. Zeker als het lekker koud is vlieg je zeker de helft van de tijd niet omdat je vingers er ander afvriezen. Robert, 2,5m en 1700 gram is echt niet te zwaar. Neem daar ook maar ballast voor mee als het lekker waait.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Hoi Robert Gewoon even een mailtje sturen en dan pik je wel ergens op een station op. zo'n rot eind lopen met bepakking is geen feest en gaat van je vliegtijd af
__________________ ik kan lazer snijden voor iedereen |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Raymond, Janhein, alvast bedant voor het aanbod om van het station te halen
| | |
| | #40 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 55
|
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
anders misschien alvast een datum opschrijven wanneer de meesten kunnen en dan dag dag ervoor go fo no go te geven qua de wind?? wel vooor 29 januari anders zijn de treinkaarten niet meer geldig. ergens tussen oud en nieuw ofzo?
| | |
| | #42 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Ik hoop dat ik tussen kerst en nieuwjaar een paar dagen vrij heb,dan zou het voor mij prima kunnen. waaien doet het toch wel
__________________ ik kan lazer snijden voor iedereen |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
das wel de bedoeling jah
| | |
| | #44 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
| Dat kan wel zijn, maar meestal uit de verkeerde hoek. Ik weet niet of het zin heeft om 'zomaar' wat af te spreken. Zoveel dagen is het nu ook weer niet hellingbaar. Ik sta er misschien 10-15 dagen per jaar, en ik kan vaak! Ik denk dat het beter is om af te wachten tot er juiste wind aan lijkt te komen. Dat zie je altijd wel een paar dagen van tevoren. Vrijdag bijvoorbeeld geeft het KNMI nu W4, dit is een uitstekende indicator voor goede hellingwind. Als er in het land W4 staat, dan staat er aan de kust WNW6 (ideaal!! hoewel misschien wat fors voor de hellingbeginners). Probleem kan zijn de regenkans van 80%, maar of dat een probleem wordt is vaak pas een dag of nog korter van tevoren goed in te schatten. Windfinder denkt nog dat er vrijdag ZW komt te staan. Maar het is een dag om in de gaten te houden. Al mensen interesse? Ik kan volgens mij wel.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** Laatst gewijzigd door Fotor; 15 december 2008 om 12:34 |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
je zegt ergens tussen oud en nieuw... dat is dus mss maar 1miljoenste van een seconde je zal bedoele tussen kerst en nieuwjaar? oud is 31december om 23u59m 59sec en nieuw is 00u00m00 sec om even moeilijk te doen | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |