![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #661 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 39
|
Hmm.. Even denken; naar LVS met een auto die technisch in orde is én op gas rijdt.. Of naar LVS met mijn auto die 1:10 doet op de snelweg en een onbetrouwbare brandstofpomp heeft.. Nah
__________________ Het leven is te kort om er op een negatieve manier naar te kijken. Geniet iedere dag van wat je wél hebt! |
| | |
| | #662 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Ik kom naar LVS, maar niet met een model... Als je een rood/grijze delta ziet met de letters WW erop dan heb je kans dat ik dat ben. (Niet die in mijn avatar, ik heb inmiddels een andere) Voor de kenners: een Wills Wing Sport2... Gaan jullie wel een beetje opzij?
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was Laatst gewijzigd door bdoets; 14 maart 2010 om 11:39 |
| | |
| | #663 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2003 Locatie: Rijnsburg Leeftijd: 34
|
Ik ga straks een ontvanger omsteken en kom rond 1500 naar lvs om de diva wat langer in de lucht te hebben. Justus
__________________ Ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef! Dat geeft niet! Ze kennen mij daar! |
| | |
| | #664 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
|
Het onberwerkte filmpje van gister staat op vimeo, daar kun je hem ook downloaden als je wilt. De Discus en zo staat daar nog wat meer op 100313_ Langevelderslag uncut on Vimeo
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| | #666 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: 's Gravenhage Leeftijd: 31
| Citaat:
__________________ FMT houtbouw Bird of Time 3m, D-001 Motorzwever 1,6m, Robbe Focus 3m, Depron Pitts 0,65 m, GeeBee indoor, P-51 Mustang 1m, Multiplex Bonito 1.9m hotliner Laatst gewijzigd door Discus2ct; 14 maart 2010 om 14:48 | |
| | |
| | #667 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: 's Gravenhage Leeftijd: 31
|
__________________ FMT houtbouw Bird of Time 3m, D-001 Motorzwever 1,6m, Robbe Focus 3m, Depron Pitts 0,65 m, GeeBee indoor, P-51 Mustang 1m, Multiplex Bonito 1.9m hotliner |
| | |
| | #668 (permalink) |
| Lid sinds: 30 mei 2009 Locatie: Utrecht Leeftijd: 42
|
Dank je Arjan voor het wereldkundig maken van het filmpje. Gelukkig is er niet elk weekend NW wind anders had ik geen sociaal leven meer Groet, Jacco Laatst gewijzigd door zwevert; 14 maart 2010 om 17:36 |
| | |
| | #669 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Vandaag was ik er dus wél, met mijn zeilvlieger en niet in de RC-kuil... maar na mijn eigen vlucht zag ik een rode zwever, met (aan de V-stelling te zien) alleen hoogte- en richtingbesturing, geweldig landinwaarts wegwaaien.. is die nog teruggevonden?
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was Laatst gewijzigd door bdoets; 14 maart 2010 om 18:44 |
| | |
| | #670 (permalink) |
|
Ja...die hebben ze gevonden! Hij lag bijna op het fietspad geloof ik. Dan heb je samen met m'n Diva gevlogen. Heerlijk vliegtuig!! En de limit had het ook naar z'n zin! Dit heb ik gefilmd toen iedereen net weg was: YouTube - Limit EX op LVS Heerlijk weer....was het maar elk weekend zo!
__________________ Ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef! Dat geeft niet! Ze kennen mij daar! Laatst gewijzigd door Justus; 14 maart 2010 om 20:31 |
| | |
| | #671 (permalink) |
|
Ja, die heb ik ook zien vliegen toen ik zelf in de lucht was. Grappig ding, je zou er haast een EDF in verwachten...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #672 (permalink) |
|
Heb je gezien dat het ook bijna mis ging? Een meter of 100 noord van de "kuil" startte een zeilvlieger richting de reguliere startplek maar echt loskomen lukte niet. Met veel pijn en moeite (leek het) wis ze niet neer te storten maar landde ze wel bijna bovenop een van de kisten van de aanwezigen. Ze werdt met vereende krachten geholpen weer op weg te komen en er haalden een aantal modelpiloten opgelucht adem. Justus
__________________ Ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef! Dat geeft niet! Ze kennen mij daar! Laatst gewijzigd door Justus; 14 maart 2010 om 22:06 |
| | |
| | #673 (permalink) |
| Ik hoorde dat een van de leerlingen van een aanwezige zeilvliegschool een niet helemaal vrijwillige toplanding had gemaakt. Dat ze bijna wat modellen had gekraakt wist ik niet... Nou ja, eind goed al goed hè...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #674 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 augustus 2003 Locatie: Leiden
|
Bijna een kist minder en een ervaring rijker Gelukkig verder geen schade aan de modellen en de zeilvliegster. Klein krasje op haar ego misschien ;-D Verder wel genoten van de vliegkunsten van de overige piloten
__________________ ik kan lazer snijden voor iedereen |
| | |
| | #675 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 2 oktober 2008 Locatie: Regio Utrecht Leeftijd: 45
|
Morgen ziet er goed uit. Ik heb wel zin om te knallen met de ME 109 ![]() ![]() Ik ben er rond 1300 uur en moet om 1400 uur weer weg. Zijn er nog meer gegadigden? Groeten, Maarten Bijstelling Maandagochtend: ben verhinderd, volgende keer beter. Laatst gewijzigd door MaartenX; 15 maart 2010 om 09:50 Reden: verhinderd |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |