![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
We hebben allemaal zonder servo's besteld. Ik vraag me af welke servo's het meest geschikt zijn. Volgens mij kan de hoogteroerservo een 'gewone' grote zijn. Die heb ik nog liggen. Weet iemand hoe groot moeten de rolroer- en richtingsroerservo's moeten zijn?
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2004 Locatie: evergem Leeftijd: 66
|
sorry, ik had het gelezen hoor 1 Graupner Digi C677, 3 Planet Hobby Digi 7,5 gr de graupner weight 35 g, size 38x19x17 mm torque 32 Ncm speed 0,12 sec de kleinere vind ik niet
__________________ NO WIND NO FUN |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
hoi, bij ons op de club vliegen we allemaal met, standaard op hoogte 2x 5gr/8gr servo rolroer 1x 5gr/9gr richting, deze moet zelf worden uitgesneden. en een paar stukjes verleng kabel ook hebben we allemaal een ong 20gr servo op ontkoppel haak bij ons opt vlakke land slepen we nog wel eens met de foxjes verder hebben we 4 cellen accu ong. 2000mah ik zelf vlieg de fox met een jeti rex5 ontvanger
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & www.RCFlyer.nl |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 55
|
Ik heb vorige week een DX6i ontvangen uit HongKong en er stond een Nederlands stempel op "geen belasting verschuldigd". Die Chinees had er wel een waarde van 19,50 $ op gezet....en GIFT... Dus nog maar even afwachten
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club Laatst gewijzigd door Willem P; 7 januari 2009 om 23:38 |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
whahaha, een zender van 20 dollar?? soms zijn ze toch best slim die chinezen
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 augustus 2004 Locatie: Scheveningen Leeftijd: 28
| Citaat:
| |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 55
|
Je trekt natuurlijk wel de aandacht bij de douane met 3 van die dozen
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 24 mei 2006
|
Ik had er 2 besteld (dommerik - ik had - gezien de kosteloze verzending bij 3 stuks - voor 10 euro extra een derde toestel Kkunnen bestellen). Ze zaten samen in 1 doos. Bij de beschrijving staat 'RC Plane kit'. Verzenddatum 27 december 2008. Weight 1,5 kg.Value: us $ (cijfer = onleesbaar). Categorie: commercial sample.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |