![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 9 juni 2006 Locatie: Kortrijk[BE] Leeftijd: 23
|
Die van mij is eindelijk ook klaar. Lag hier al een tijdje op een laagje verf te wachten en vandaag was het dus zo ver, hem gespoten en dan afgewerkt. Dit is het resultaat geworden ![]() Vandaag al enkele handstartjes gedaan en zagen er goed uit. Nu wachten op een weekend met goeie wind.
__________________ Groeten Olivier |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 januari 2006 Locatie: Zutendaal Leeftijd: 56
|
Ziet er goed uit.... Ik wou bij ons ook een groepsbestelling organiseren, maar helaas géén reacties gekregen Ik ga er mij toch ook eentje bestellen hoor
__________________ Vriendelijke groeten , Dirk |
| | |
| | #81 (permalink) |
|
Ik ben van plan er mee te gaan vliegen tussen Oost-Duinkerke en Koksijde, daar is een heel hoge duin van +/- 500 meter lang en zeker 15m hoog met een hellingsgraad van meer dan 45°. Bij NW wind zal het daar wel goed zijn aangezien ik er al parapentes heb zien oefenen in de zomer.
| | |
| | #82 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Hoi Olivier, Jouw Fox ziet er prachtig uit zeg! Complimenten! Wat voor verf/spuitbus heb je daarvoor gebruikt? Groeten, Leon
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG |
| | |
| | #83 (permalink) |
|
Dank je Leon. Ik heb hem gespoten met RC Colours. ![]() Hij was wel niet overal even net afgeplakt heb ik gemerkt Nuja, van op enkele meters zie je dat toch niet meer.
| | |
| | #88 (permalink) |
| Die van mij zit er 'los' in. Het spant naar mijn mening genoeg. En als je hem land op een oneffen ondergrond of waar veel obstakels zijn kan hij dan ook niet afbreken.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |