![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Gisteren op Langevelderslag geweest, daar waren heren bezig met een Windrider Fox. Een EPP hellingzwever. Vloog erg goed. Even gekeken op www.windrider.com.hk en het blijkt dat de Fox bij bestellingen voor 25 december zonder verzendkosten worden verstuurd. Dat geldt alleen bij een afname van 3 stuks. Ze kosten dan $ 70,- dat is de kale versie, zonder servo's Ik wil er een en Eric Rukkers ook. Wie is nummer 3? ![]() Meer info op www.windrider.com.hk Groeten, Leon
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG Laatst gewijzigd door Wubbe; 23 december 2008 om 10:02 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2006 Locatie: emmen Leeftijd: 20
|
als ik het goed begrijp van de site zit er zelfs een ontvangeraccu bij dus alleen eigen ontvanger inpluggen
__________________ doe mee aan DLG!! www.f3k.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Capelle a/d IJssel Leeftijd: 52
|
Leon, Voor $ 70 krijg je de kale Fox. Van wat ik lees begrijp ik dat 3 x $70 gaat om de standaard Fox zonder kleuren stickers en zonder de servo's. Bij de prijs krijg je een pulldown menu met verschillende opties. Meer onderdelen ==> hogere prijs. Leuk kist maar ik denk nog even na. Heb al verschillende bouwdozen staan die nog niet vliegen. groet, Erik
__________________ Vriendelijk zijn werkt als een boomerang, je krijgt het terug! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 27 april 2003 Locatie: Almelo Leeftijd: 46
|
ik wil er nog wel eentje bij, op reserve die kistjes vliegen zo goed, wil er eentje bij ik heb er toen 10 via Ebay gekocht, ik weet niet hoe de handel vanuit HongKong gaat
__________________ Wie dit leest,.....is niet aan het bouwen www.ModelVliegclubNijverdal.nl & www.RCFlyer.nl Laatst gewijzigd door Han Veldhuis; 22 december 2008 om 19:06 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2005 Locatie: wichmond Leeftijd: 28
|
hey han ja ze vliegen te goed en volgens mij hebben we er nu 3 gr erik
__________________ BIG JIM Sleper=OK / 4mtr Fox=OK / DG 1000=OK / Trex 600 n pro FBL=OK(1) / Trex 500 cf FBL =OK (0) / Trex 700 FBL =OK / Sposord by www.4rc.nl www.biggerplanes.com |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Hoe krijgen we hem in Haarlem en Wichmond? [EDIT]Of bestel je er voor jezelf 3, en niet voor 'ons'.[/EDIT] Leon
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG Laatst gewijzigd door Wubbe; 22 december 2008 om 23:01 | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2005 Locatie: wichmond Leeftijd: 28
|
maar dan zijn wij met z'n 4 han is er ook nog erik
__________________ BIG JIM Sleper=OK / 4mtr Fox=OK / DG 1000=OK / Trex 600 n pro FBL=OK(1) / Trex 500 cf FBL =OK (0) / Trex 700 FBL =OK / Sposord by www.4rc.nl www.biggerplanes.com |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Leon
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Dan hier de voorlopige lijst: - Leon Wubbe [Haarlem] (ikke - Erik Rukkers [Wichmond] - Han Veldhuis [Almelo] - jan-willem [Westkapelle] Als ik morgen duidelijkheid heb van onze Belgische vriend 3w_flyer of hij ook voor ons bestelt, ga ik zelf tot bestelling over. Overdracht kan gebeuren als jullie een keer op LVS komen vliegen, dan rijden jullie even via Haarlem om mij én je Fox op te halen
__________________ Cirrus 75 - Sniff F3B zwever - BPG DLG wing - Tantalus5 DLG - Mini Zone - Fling HLG Laatst gewijzigd door Wubbe; 23 december 2008 om 10:04 Reden: 3w_flyer doet niet mee |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 44
|
Leon, Je snapt toch wel dat er bij het vintage treffen streng gecontroleerd wordt op de aanwezigheid van EPP hoop ik? Inclusief urine- adem- en bloedtest als dat nodig is. Géén EPP!
__________________ Groet, Arjan. Mijn vloot __Fotoalbum VGG leden Dé database Vintage Glider Group website |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
Hey jongens, bestel aub voor jezelf he, 5 minuten werk en het is gebeurt. alsof dit iets is waarvoor je schrik moet hebben. Als je al geen 150 euro voor jezelf kunt voorschieten ?? Dus die voor mij zijn voor mezelf en mijn vrienden. sorry. Peter PS : aan Wubbe bedankt voor de info maar als je zelf ermee afkomt mag je zelf ook best voor jezelf bestellen. |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |