![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #166 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Nog niks....wat maakt dat 2013?
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #168 (permalink) |
|
potdorie jullie hebben ook geen fantasie....da's dan het vijfde seizoen, Lustrumjaar, bij alle verenigingen reden voor gejuich, vuurwerk, grote potten bier, varken aan het spit. En zo.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #169 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 mei 2005 Leeftijd: 38
| Citaat:
(dat feestje gaan we wel bouwen, wees maar niet bang... )
__________________ Het maakt niet uit HOE je bouwt, ALS je maar bouwt... | |
| | |
| | #170 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 februari 2009 Locatie: ede Leeftijd: 40
| Citaat:
5jarig jubileum ,ik zeg weekend vgg met vrijdag avond verzamelen en dan lekker de zaterdag en zondag vliegen .Alleen de lokatie zal dan wel een probleempje kunnen worden . | |
| | |
| | #173 (permalink) |
|
Zo....alles zit er weer naar tevredenheid in. ![]() Nog even wachten op mijn nieuwe ontvangertje en dan kan hij weer. Spuiten komt nog. Er past nu eindelijk ook een pilootje in. Iemand suggesties voor een kereltje 1:6?
| | |
| | #174 (permalink) |
|
Zo hij is weer helemaal vliegklaar Paulus, de gewichten van die van mij: vleugel links 238 vleugel rechts 231 romp 974 (dat is met alles er aan: accu, servo's, vleugelpennen, kapje, staart) Vliegklaar 1443 gram De romp zonder accu/kapje/vleugelpennen (dus: romp met servo's en staart) weegt 796 gram ![]()
| | |
| | #176 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 19 mei 2009 Locatie: Groesbeek Leeftijd: 43
|
Ziet er weer netjes uit Arjan! Knap dat je er nog tijd voor gevonden hebt buiten het schaatsen...
__________________ Robbe varta fly-Robbe Argo-graupner pedro-Reichard Schandy-Graupner ASH26 E-Dalmation Lady-hype WOW-Cessna 182-simprop solution XL |
| | |
| | #177 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2010 Locatie: Raalte Leeftijd: 28
|
Hoe heb je 'm nou gespoten? Ziet er mooi uit! Jaap ---------------------- Sent from iPhone. Een typevautju is daarom snel gemaakt. Bij voorbaat excuses daarvoor
__________________ Graupner Cirrus | Graupner Cirrus 75 | SZD Junior | Gracia F5j | Multiplex Mentor | Multiplex FunJet | Shockie | HK450TTPro | Align T-Rex 500ESP |
| | |
| | #178 (permalink) |
|
Spuitbus een poosje in een emmer warm water, goed schudden, naar buiten rennen en gelijk een laagje spuiten, rap weer naar binnen. En dat een keer of zes Ik heb een mailtje gestuurd naar een knakker in Duitsland die cockpitkapjes schijnt te kunnen leveren. Oorspronkelijk had ik een qua vorm mooiere kap (iets boller) maar die ben ik ooit verloren. Ik hoop ooit nog weer zo'n kapje te vinden..... (het ligt ergens in een akker bij MVC Snoopey te Dongen, met daarnaast 400 gram ballast) Zie je het verschil?
| | |
| | #179 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 18
|
Het kapje dat je nu hebt komt zeker van Topp-Rippin? Ik meen dat zij ook een Salto van 2,30m produceren. En daar ook uitdrukkelijk bij vermelden 'wie früher' Edit: Als ik de plaatjes zo bekijk lijkt die kap inderdaad een stuk minder bol Klik
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |