![]() |
| | #707 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2006 Locatie: Groot Ammers Leeftijd: 32
|
waaaaauuuw !! schit-ter-end filmpje Raymond, echt heel mooi. Afgezien van het "dal-incident" zal het een geweldige dag geweest zijn voor je, het lijkt me een waar genot om met zo'n prachtig toestel op een dergelijke locatie te vliegen. En waar haal je die prachtige muziek toch vandaan ?
__________________ Ik gebruik nooit Google, mijn vrouw weet alles. Landcapes by Jesse de Boom, on Flickr |
| | |
| | #709 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juni 2005 Locatie: Utrecht Leeftijd: 55
|
Waauw. Schitterend! Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt, en "in je broek hebt gedaan" toen hij daar beneden was. Wat me opvalt: 1. Hij vliegt best hard voor zo'n grote oldtimer. 2. Ik zag jou dezelfde fouten maken als ik met mijn Möwe deed. Niet altijd, maar vooral beneden (van de spanning?). Je gebruikte een aantal keren te weinig richtingroer. En dan zie je hem opeens versneld zakken ... Dat is iets specifieks voor dit soort kisten ... Gr. Dirk. |
| | |
| | #710 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 10 september 2006 Locatie: Hillegom Leeftijd: 36
|
Dirk, ik heb het richtingroer niet altijd gebruikt. Er zit nogal wat wrijving/speling in de aansturing, waardoor het richtingroer niet goed terugkomt naar de middenpositie. Ik moet bewust een stukje 'door het midden heen' sturen om het richtingroer terug in de middenstand te krijgen. Zonder richtingroer stuurt het wat minder efficient, maar hij gaat wel goed de hoek om, dus ik was nog wat aan het proberen met wel en niet meesturen van richting. De snelheid is inderdaad behoorlijk, viel mij ook wat tegen. Misschien had het iets langzamer gekund, maar ik vond dit niet de plaats en tijd voor overtrekproeven. Montage van mijn filmpjes gebeurt met Adobe Premiere, een super programma waar echt alles mee kan. Muziek is inderdaad uit de eerste Lord of the Rings film.
__________________ Groeten, Raymond *** Gravity sucks *** |
| | |
| | #712 (permalink) | ||||
| Lid sinds: 7 juni 2005 Locatie: Utrecht Leeftijd: 55
| Citaat:
Ik zou twee servo-tjes achterin bouwen. Citaat:
. Toen zag je langzaam aan de staart wat hangen (van te weinig richting, niet van teweinig up) en opeens een zachte overtrekachtige beweging waarmee je in 1-2 sec 5 m hoogte kwijt bent. Dat kun je met een goed werkend richtingroer voorkomen. Maar het is moeilijk om dat goed uit te sturen. Dat weet ik uit ervaring ... Citaat:
Citaat:
| ||||
| | |
| | #713 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
|
Pffff de rillingen lopen gelijk weer over je rug als je het filmpje ziet!! en deze blik>> ![]() Verder een super mooi filmpje Raymond!!! BLEI BLEI BLEI
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| | #714 (permalink) |
| Guest
|
zijn er nog mensen die ontroerd zijn door dit prachtige einde van het verhaal? of ben ik de enige zeer mooi filmpje fotor. ik hoop dat er door de loop van de zomer nog leuke opduiken van jouw met je fantje. een bewonderenswaardig applaus is zeker op zijn plaats ! |
|
| | #716 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 21 oktober 2006 Locatie: Hoeven/ Oudenbosch Leeftijd: 56
| Citaat:
__________________ Je hoeft niet gek te zijn om ze "te zien vliegen" : Pilatus B4, Robbe ARGO; Robbe Tonga, ASW15, Stratos,MPX Alpha, Cirrus,Carrot,Limbo, vlieger zonder club | |
| | |
| | #718 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 maart 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Raymond, Chapeau! Gerben
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl |
| | |
| | #720 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2009 Locatie: Zuid-Holland Leeftijd: 46
|
Raymond, Prachtig. Gefeliciteerd! GliderUAV
__________________ Mijn autopilot: automatisch thermieken. http://diydrones.com/forum/topics/at...us-thermalling |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| austria, elefant |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |