![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: Gorredijk. FRL Leeftijd: 46
|
Zo, de tweede vleugel zit ook in het nieuwe blauw en wit. Rode folie blijft lekker zitten. ![]() Vanmiddag de schuurmachine eens aan het werk gezet met als gevolg dat er nu een mooie kale romp op de werktafel ligt. Vanavond de butsjes en gaatjes vullen en dan hoop ik morgen hem in de primer te spuiten. Misschien ook wel het nieuwe wit er op en dan is het weer een strak bakkie. Cockpitkap wil ik het zwarte randje ook door wit vervangen en op de romp nog een streep of zo. ![]() Dit weekend gaat ie hoop ik weer de lucht in. Groet, Jacob Bos |
| | |
| | #92 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 januari 2011 Locatie: Ermelo Leeftijd: 53
|
Mooi werk Jacob, Jij weet ook wat mooi is en hoe dat te doen Succes met het laatste werk groet Terence
__________________ http://sites.google.com/site/vintageglidergroup/ |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: Gorredijk. FRL Leeftijd: 46
| |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 18
|
Nice, inderdaad een stuk frisser geworden Jacob! Misschien nog een pompeblêd'je ergens erbij opplakken?
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ Laatst gewijzigd door Rick R; 7 september 2011 om 20:31 |
| | |
| | #100 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 februari 2005 Locatie: uden
|
er mist nog wel wat jacob n vintage glider stikker |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |