![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: Gorredijk. FRL Leeftijd: 46
|
Van mijn ouders vandaag een hoop oude foto's gekregen van toen ik nog een jaar of 15 was. Dat is dus bijna 30 jaar geleden. Op de club vloog toen een mooie zwever, toen ik die weer zag op 1 van de foto's werd ik gelijk nieuwsgierig welke zwever dat is. Wie heeft het antwoord? Dit is hem: Laatst gewijzigd door jacobbos; 23 mei 2011 om 18:59 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Edelweiss was ook mijn eerste gedachte maar daarvan lijkt me de rompdoorsnede minder afgerond.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2004 Locatie: evergem Leeftijd: 66
|
de tekening is aanwezig, ook de bouwbeshrijving het model moet ik deze week nog ophalen ( ziet er niet uit ) de spanwijdte is 2.5 mm, men kan hem bouwen met 2 (raar ) motoren in de vleugel (duwprops ) belangrijk, alle ribben staan op het plan
__________________ NO WIND NO FUN |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Het model op de foto lijkt mij geen 2,5 meter (tenzij dat heel kleine mensen zijn)... weet je het zeker?
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2003 Locatie: Omgeving Benidorm, Spanje
| De Robbe Edelweiß heeft toch een Jedelsky vleugel of vergis ik me nu? Het toestel op de foto heeft toch duidelijk een ribbenvleugel. Harry
__________________ "The only thing that interferes with my learning is my education." (Albert Einstein) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2007 Locatie: Fryslân Leeftijd: 54
|
Dit is inderdaad een Scirocco van Multiplex. Foto is voor zover ik kan zien gemaakt op de airstrip van Drachten. Er staan voor mij in ieder geval twee bekenden op. Zelf heb ik nog een vliegend exemplaar.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |