![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #91 (permalink) |
| Lid sinds: 13 april 2008 Locatie: Gorredijk. FRL Leeftijd: 46
|
Al weer een tijdje niks gedaan aan de Beta. Vandaag de draad weer opgepakt en de laatste loodjes aan de vleugels aan het wegwerken. Bij de wortel was de achterlijst me niet naar de zin. Was veel epoxy en glasmat 'misbruikt' om een stukje 1mm draadstaal te bevestigen. Deze is aangebracht om te voorkomen dat de elastieken zich in de achterlijst vreten. Achterlijst vervangen voor het gedeelte wat nodig was: ![]() Na het glad afwerken en verwijderen van de folie-resten is deze helft klaar om in de folie gezet te worden! ![]() Morgen moet ie klaar zijn! Jacob Bos |
| | |
| | #95 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2008 Locatie: betuwe
|
Je gaat weer als een speer Jacob. Het ziet er weer geweldig uit. Als ik wat te vertellen had bij Graupner, zou ik een paar van die modellen weer in productie nemen. Zeker weten dat er goede verkoop cijfers uitkomen. Je moet tegenwoordig goed zoeken voor een ECHTE bouwdoos. Klasse!!! Gr Harry |
| | |
| | #97 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 18
|
Hoi Jacob, Hoe staat het nu eigenlijk met de Beta? Kan nog steeds voor me zien hoe hij toen direct naar de start rechtsom richting aarde ging op het wintertreffen. Valt de schade mee? En knap je 'm misschien nog een keer op? Groeten Rick
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ |
| | |
| | #98 (permalink) |
|
Das heel simpel Rick. De Beta is terug naar waar ie vandaan kwam, het zuiden van het land TIjdens de VGG wintermeeting 2010 ging de hoogstart fout en was de Beta gekraakt. Wim EON melde zich daarna hier op het forum en hij heeft de Beta overgenomen om weer op te knappen. Groet, Jacob |
| | |
| | #99 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2008 Locatie: Drenthe Leeftijd: 18
|
Aha! Vandaar het hier zo stil is gebleven Rick
__________________ Mx-16S: Elektro Kadett, Riser 78'/100', Easy-Star, Cirrus-75, De Wite, Hegi ASW-15, Cirrus, Cirrus-75, LS-6, Mosquito, DG-100, Mini Nimbus, Racek-3 Möwe, Ximango~ |
| | |
| | #100 (permalink) |
|
Nee, Wim is er volgens mij nog niet mee bezig. Hij was laatst nog in Enkhuizen in zijn open 2-zitter kitcar die hij zelf gebouwd heeft, helemaal uit Limburg... Vind jij ook wel leuk denk ik. Waarschijnlijk leest hij dit draadje ook en dus zal hij wel reageren denk ik. Groet, Jacob |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |