Heb einderlijk de onderdelen van de auto allemaal binnen gekregen. (Heb via E-Bay de laatste onderdelen gewoon nog eens gekocht. dan heb ik straks weliswaar een paar deeltjes op reserve. maar gezien de tijd dat ik er nu al op gewacht heb, vind ik dat helemaal neit zo erg.)
anyways, ik heb de auto snel in elkaar gezet, omdat ik dus ongelovelijk graag wou rijden. (na ruim een maand wachten op onderdelen.) heb dus helaas van de laatste paar stappen geen foto's gemaakt.

Hier is het eind resultaat: (en volgens mij mag ze er wel wezen!

)
Ja, het is een Associated body. maar door het gewicht van deze auto wou ik er graag een body van iets dikker materiaal op hebben zitten. besides dat, ik vind dit een extreem mooie body.

besides, er zitten nu een paar Traxxas stickers op!
Er zaten helaas al gaten in om de body op een SC-10 te monteren, deze heb ik opgevult met lexaan rondjes, ductape aan de binnenkant, en een paar mooie kleine stickertjes aan de buitenkant. als je het neit weet, valt het helemaal niet op.
Heb er al mee in het zand gereden (op de baan.) en er zijn 2 puntjes welke ik nog meot aanpassen. de stuuruitslag is niet groot genoeg. hiervoor moet ik nog even andere servo armpjes halen. (dezelfde als ik ook op de ERBE heb zitten.)
En de vertanding meot nog zwaarder worden. Ik had om eerst te beginnen een vertandingvan 14/40. dit bleek dus te licht te zijn. heb hem aangepast naar 17/40, wat nog steeds te licht was. nu is de vertanding 17/36, en dit is nog steeds te licht!
Er is dus wel een verschil tussen het HV-Maxx en het HV-Pro stje van Novak.
om dit gearing probleempje op te lossen heb ik nog een 20T mod 1 pinion besteld, en een 38T spur. als ik begin met 20/40 heb ik hem weer heel iets zwaarder vertand als nu (17/36) en vanuit daar kan ik altijd nog iets zwaarder gaan. (38T en 36T spurs.)