zo en toen was er een pakje 
en ja daar is de 4 link systeem, nieuwe vering, en de carbon steel aandrijfassen.
dus de auto weer uitelkaar.
ondertussen bouw ik de auto met mijn ogen dicht
.
en ja het is een troep maar ik weet alles te vinden.
de onderdelen voor de 4 link systeem.
dus "een schroefje hier, een schroefje daar".
alleen jammer dat er geen tekening bij zat, nu moest ik af en toe even naar de pc om instructies van de side junfak te bekijken.
de voor as compleet.
achter as compleet.
toen het link systeem.
en jeetje he wat gaat zwaar om de kogelkwiklinks er op te draaien.
maar goed zijn we lekker bezig
lflfl
de assen gemoteerd, en het ziet er nu al mooi uit.
en alles past pefect, echt 100% goed.
er zitten zelfs extra schroefjes, boutjes, 1 extra kogelkwiklink en wat vulbussen. "helemaal top".
toen de shoks,
dat ging lekker snel en dit paste ook pefect inelkaar.
alles zit er bij, olie, exrta Eklips en rubbere ringetjes.
ook dit gaat 100% goed inelkaar en ziet er ook super mooi uit.

nou alles er op schroefen en je krijgt meteen een heel andere F350.
ook de bij het link systeem zaten vulbussen voor de shocks.
er word echt wel over nagedacht bij junvac over hoe ze hun producten samenstellen.
anders hadden de shoks niet gemoteerd kunnen worden zonder de vulbussen.
er komen nu even wat mooie foto's aan.
ships en colatje er bij of een biertje en lekker kijken.
.
de body er op en klaar voor een test.
alleen nog steeds geen kogellagers, duurt mij nu te lang.
.
.
.
.
.
.
.
.
gr Sander.

en ja daar is de 4 link systeem, nieuwe vering, en de carbon steel aandrijfassen.

dus de auto weer uitelkaar.
ondertussen bouw ik de auto met mijn ogen dicht

en ja het is een troep maar ik weet alles te vinden.

de onderdelen voor de 4 link systeem.

dus "een schroefje hier, een schroefje daar".
alleen jammer dat er geen tekening bij zat, nu moest ik af en toe even naar de pc om instructies van de side junfak te bekijken.

de voor as compleet.

achter as compleet.

toen het link systeem.
en jeetje he wat gaat zwaar om de kogelkwiklinks er op te draaien.
maar goed zijn we lekker bezig


de assen gemoteerd, en het ziet er nu al mooi uit.
en alles past pefect, echt 100% goed.
er zitten zelfs extra schroefjes, boutjes, 1 extra kogelkwiklink en wat vulbussen. "helemaal top".

toen de shoks,
dat ging lekker snel en dit paste ook pefect inelkaar.
alles zit er bij, olie, exrta Eklips en rubbere ringetjes.
ook dit gaat 100% goed inelkaar en ziet er ook super mooi uit.



nou alles er op schroefen en je krijgt meteen een heel andere F350.
ook de bij het link systeem zaten vulbussen voor de shocks.
er word echt wel over nagedacht bij junvac over hoe ze hun producten samenstellen.
anders hadden de shoks niet gemoteerd kunnen worden zonder de vulbussen.

er komen nu even wat mooie foto's aan.
ships en colatje er bij of een biertje en lekker kijken.

.

de body er op en klaar voor een test.
alleen nog steeds geen kogellagers, duurt mij nu te lang.

.

.

.

.

.

.

.

.

gr Sander.
Laatst bewerkt: