Aankondiging: No-Nitro E Cup 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelf met een 5.5T in een slash gereden en dat ging altijd goed, jemoet niet te trigger happy zijn en een beetje kunnen rijden.
De 8.5T is zeker een goede optie, maar vond ik altijd net iets te tam. Ik heb ze allebei gehad.
 
Overnachtingen

Zijn er nog rijders die alleen komen, wel in het hotel willen slapen, en dus eigenlijk nog een kamergenoot zoeken?
 
andre ik zal je zaterdag avond wat laten weten of ik moet werken. Anders valt er vast wel wat te regelen. Ik zal me nu inschrijven.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben laatst in Duitsland helemaal kwijtgereden door een gast met een sc10 ft.
Hij reed met een 9.5 speedpassion motor met een speedpassion regelaar.
Lag niet alleen aan de auto hoor, die gast kon ook verschrikkelijk strak rijden (was Duits kampioen geweest geloof ik).

Ik heb net een sc10 team edition aangeschaft hier in Orlando dus wellicht ook van de partij voortaan, iemand een goed bl motor voorstel voor deze auto?
 
hihiih ja Gies, maar dat is geen schande.

Een echte Duits kampioen wint met een 13 turns ook nog van iedereen uit het Nederlandse.

En geen enkele motorcombo alleen maakt een kampioen, het is het samenspel tussen alles maar vooral je (vaak toch) linkerwijsvinger...
 
ja ok maar heb dus geen idee wat ierdereen er ongeveer in doet, ga in verband met de rcrally cup wel eerst voor een 10,5 turns
 
Moi? Deze was toch in Appingendam niet? Denk dat ik hem even skip, druk met school / soliciteren en afgelopen tijd weer iets te veel geld uitgegeven aan RC.

Jammer dat de re-match van Mach One is afgezegd, dat was nog te bereizen. Dit is ongeveer drie uur rijden wat ik wel veel vond. Zou ik het niet zo druk hebben dan was ik wel gekomen en daar blijven overnachten. Vond destijds de zaterdag in MOL heel leuk dus volgend seizoen ga ik zeker proberen wat wedstrijdjes te komen.
 
Zat er nog sterk aan te twijfelen mezelf in te schrijven... Maar dik 2,5 uur rijden voor een wedstrijdje is me toch iets teveel van het goede. Jammer dat het zo ver weg is.
 
Ga je toch vliegen..
Even serieuzer, een heleboel gaan er op zaterdag al heen (Robert, Michel en ik ook) lekker de hele middag trainen, en s'avonds naar een leuk hotel met een barretje. De tactiek voor de wedstrijd even doornemen zogezegd. Volgende ochtend om 9 uur op het circuit staan, en de hele dag alleen maar lullen en sleutelen aan auto's.
En dan s'avonds helemaal dor in je auto de 250 km terug rijden.
Beter kan je een weekend toch niet invullen. Zeg nou zelf!
Je kan overigens ook met beide auto's meedoen. gewoon een paar spare's van Rick lenen. Die kan helaas niet, Die moest BMW's barbequen of zo iets
 
Probleem is dat ik die zaterdag ervoor nog moet werken tot 19:35. Anders was het wel een optie geweest. Ach, misschien volgend jaar beter.
Je gaat me in ieder geval wat vaker zien in purmerend.
Jammer dat me brushless conversie voor de mugen bij de douane ligt, moet ik er weer zo lang op wachten...
 
Héél jammer

Maar ondertussen zitten we al op de 21 inschrijvingen.

Hij gaat lekker!

ps. Telly, heb even zitten rekenen: half acht + 2,5 uur rijden = 10 uur. Ben je nog net op tijd voor het derde rondje in de bar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top