Richard Branderhorst
PH-SAM
Serge.
Ik denk dat de totale geometrie van het toestel en de totale aerodynamische uitwerking daarop de oorzaak er van is. Dus type profiel, type vleugel, werking van de flaps, gebruik van dat vreemde meerwielige landingsgestel wat erg dicht bij de grond zit en niet te vergeten de instelhoek van de vleugel.
Het toestel is zwaar dus moet het starten met flaps. Doorgaans "ligt" een vliegtuig verder vóórover in vergelijking tot het vliegen bij dezelfde snelheid, zónder flaps.
Lees alles over de B52 op Wiki:
Boeing B-52 Stratofortress - Wikipedia, the free encyclopedia.
Maar nu even genoeg B52, graag weer terug naar het originele draadje.
Ik denk dat de totale geometrie van het toestel en de totale aerodynamische uitwerking daarop de oorzaak er van is. Dus type profiel, type vleugel, werking van de flaps, gebruik van dat vreemde meerwielige landingsgestel wat erg dicht bij de grond zit en niet te vergeten de instelhoek van de vleugel.
Het toestel is zwaar dus moet het starten met flaps. Doorgaans "ligt" een vliegtuig verder vóórover in vergelijking tot het vliegen bij dezelfde snelheid, zónder flaps.
Lees alles over de B52 op Wiki:
Boeing B-52 Stratofortress - Wikipedia, the free encyclopedia.
Maar nu even genoeg B52, graag weer terug naar het originele draadje.